شنبه 15 ارديبهشت 1403

کرملین: ناتو عملا در جنگ اوکراین شرکت دارد

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1401 ساعت 12:00   |     کد : 270615   |     مشاهده: 330
سخنگوی کرملین به شبکه تلویزیونی روسیه 1 گفت، ناتو عملا در درگیری‌های اوکراین شرکت دارد اما این امر مانع مسکو از اجرای برنامه‌هایش و دستیابی به اهداف نظامی‌اش در اوکراین نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، با این حال دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اذعان کرد، مداخله ناتو کار را برای روسیه برای انجام عملیات‌هایش بسیار دشوار می‌کند اما باز هم این امر موجب نمی‌شود که مسکو اهدافش را تغییر دهد.

وی افزود: مشارکت‌های ناتو مستلزم بسیج داخلی ما در زمینه اقتصاد و دیگر حوزه‌هاست. تفاوت عظیمی میان دولت کی‌یف و پتانسیل ناتو وجود دارد. با این حال، پتانسیل روسیه اجازه خواهد داد که ما به این عملیات تحت چنین شرایطی ادامه دهیم.

پسکوف جزئیات بیشتری درباره برنامه‌ها و استراتژی مسکو در این عملیات نظامی که بیش از هفت ماه است که ادامه یافته، ارائه نکرد. مسکو اخیرا شایعات مطرح شده دال بر اینکه این عملیات در اوکراین به عنوان یک کمپین مقابله با تروریسم مجددا طراحی می‌شود را رد کرد.

وی همچنین در آن زمان گفته بود که هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با برقراری حکومت نظامی در مناطق روسیه که هدف حملات اوکراین در هفته‌های اخیر قرار گرفته‌اند، اتخاذ نشده است. مسکو همچنین این مساله را رد کرد که محدودیت سفر را برای مردان واجد شرایط خدمت در ارتش در بحبوحه ادامه این بسیج نسبی در نظر گرفته است.

http://sanatnews.ir/News//270615
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است