شنبه 15 ارديبهشت 1403

انتقاد مسکو از موضع تل آویو در جنگ اوکراین

  تاريخ:نوزدهم مهر 1401 ساعت 12:34   |     کد : 270471   |     مشاهده: 255
روسیه از اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ اوکراین انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، سفارت روسیه در اراضی اشغالی در واکنش به اظهارات یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره محکومیت حملات روسیه به اوکراین اعلام کرد: تل آویو حملات تروریستی کی‌یف به غیرنظامیان در دونباس و دیگر اقدامات جنایتکارانه اوکراین را محکوم نکرد.

در بیانیه این سفارتخانه آمده است: حملات روسیه به تأسیسات نظامی و مخابراتی در اوکراین با دقت بسیار بالایی صورت گرفت. متأسفانه اسرائیل طی هشت سال حملات تروریستی اوکراین علیه غیرنظامیان در دونباس سکوت کرد. باید به قتل خبیثانه داریا دوگینا، روزنامه نگار روس و حمله تروریستی اخیر اوکراین به پل کریمه و دیگر جنایت‌های هولناک اوکراین اشاره کرد که به خاطر آن‌ها مجازات نشده است.

یائیر لاپید پیشتر در توییتی نوشت: من حمله روسیه به غیرنظامیان در کی‌یف و دیگر شهرهای اوکراین را محکوم می‌کنم و به خانواده‌های کشته شدگان و ملت اوکراین تسلیت می‌گویم.

ماه میلادی گذشته رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که شرکت صنایع امنیتی رژیم صهیونیستی به ارتش اوکراین سامانه‌های ضد پهپاد فروخته است.

روابط روسیه و رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر دچار تنش شده، به ویژه بعد از آنکه مقامات رژیم صهیونیستی از جمله لاپید مدعی شدند که روسیه مرتکب جنایت‌های جنگی در اوکراین شده است.

http://sanatnews.ir/News//270471
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است