سه شنبه 28 فروردين 1403

آغاز پذیره‌نویسی صندوق «تضمین اصل سرمایه مفید»

آغاز پذیره‌نویسی صندوق «تضمین اصل سرمایه مفید»
  تاريخ:نهم مهر 1401 ساعت 12:52   |     کد : 270235   |     مشاهده: 695
به گزارش صنعت نیوز، پذیره نویسی «صندوق تضمین مفید» با قیمت پایه یک هزار تومانی در هر واحد از امروز شنبه ۹ مهر پذیره‌نویسی می‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، پذیره نویسی «صندوق تضمین مفید» با قیمت پایه یک هزار تومانی در هر واحد از امروز شنبه ۹ مهر پذیره‌نویسی می‌شود.

«صندوق تضمین مفید» که از سوی سبدگردان مفید ارائه شده است، از نوع صدور و ابطالی است و هر واحد آن با مبلغ پایه یک هزار تومان از امروز ۹ مهر ماه پذیره‌نویسی می‌شود.

سقف حجم واحدهای ارائه‌شده در پذیره‌نویسی ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که با تکمیل این میزان یا پایان مهلت زمانی، پذیره‌نویسی این صندوق به پایان خواهد رسید.

حفظ اصل سرمایه در شرایط منفی بازار و بهره مندی از بازدهی مناسب در شرایط صعودی بازار از ویژگی های این صندوق است.

فروش یا ابطال واحدهای این صندوق مشمول جریمه نمی‌شود و سرمایه‌گذاران حتی یک‌روز پس از آغاز به کار این صندوق می‌توانند سرمایه خود را از این صندوق در شرایط سود یا ضرر خارج کنند اما با گذشت ۱۸۰ روز از خرید واحدهای این صندوق، حتی در صورت منفی بودن عملکرد بازار و صندوق، می‌توانند اصل سرمایه‌خود را دریافت کنند.

نوع این صندوق مختلط خواهد بود، بنابراین هم در سهام و هم در اوراق درآمد ثابت سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این نوع فعالیت این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا از نظر پذیرش ریسک، مزایایی نظیر صندوق‌های درآمد ثابت داشته باشند و از نظر بهره‌مندی از بازدهی، با شرایط نزدیک به صندوق‌های سهامی همراه شوند.

این صندوق مهم‌ترین ریسک سرمایه‌گذاری در بورس را که از دست دادن اصل سرمایه است، کنار می‌گذارد و حفظ اصل سرمایه را در شرایط مختلف بازار تضمین می‌کند.

http://sanatnews.ir/News/1/270235
Share

آغاز پذیره‌نویسی صندوق «تضمین اصل سرمایه مفید»آغاز پذیره‌نویسی صندوق «تضمین اصل سرمایه مفید»
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است