پنج شنبه 30 فروردين 1403

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز
  تاريخ:ششم مهر 1401 ساعت 10:22   |     کد : 270175   |     مشاهده: 1974
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز در پاییز امسال خبر داد
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز در پاییز امسال خبر داد.

آقای سید مؤید محسن نژاد با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی شیراز از ۲۳ تا ۲۶ آذر در پایگاه بین‌المللی نمایشگاه‌های استان فارس در شهر شیراز برگزار خواهد شد. او افزود:این نمایشگاه به مدت ۴ روز و با حضور شرکت‌ها، هتل‌ها، مؤسسات گردشگری و صنایع وابسته، همچنین فعالین و صنعتگران صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی برگزار می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه نمایشگاه مذکور با دو سال وقفه برگزار می‌شوداضافه کرد: امسال برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه ماه‌ها است در حال انجام است. آقای محسن نژاد گفت:پوستر این نمایشگاه تخصصی در هفته گردشگری رونمایی می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در خصوص محور‌های این نمایشگاه بین‌المللی افزود:نمایشگاه دوازدهم گردشگری پارس با محوریت گردشگری، صنایع‌دستی، گردشگری خوراک، گردشگری زیارت و گردشگری طبیعت است. آقای محسن نژاد همچنین گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی گردشگری و صنایع‌دستی با حضور فعالان و اساتید گردشگری ایران، رونمایی از چند اثر فاخر صنایع‌دستی، معرفی مسیر‌های جدید گردشگری، معرفی گردشگری خوراک به‌عنوان اولویت نسل آتی گردشگری و تعدادی برنامه متنوع و متفاوت با برنامه‌های هرساله از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه تخصصی است.مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: علاوه بر حضور برخی ادارات کل میراث فرهنگی کشور، مؤسسات بخش خصوصی فعال داخلی نیز در نمایشگاه حضور دارند، همچنین شاهد حضور تعدادی از موسسات و فعالان گردشگری خارجی هم خواهیم بود که به‌زودی ملیت و اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می‌شود.

http://sanatnews.ir/News/1/270175
Share

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیرازدوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است