پنج شنبه 30 فروردين 1403

ساخت تجهیزات انفجاری در معادن، به دست جوانان دانش بنیان

ساخت تجهیزات انفجاری در معادن، به دست جوانان دانش بنیان
  تاريخ:دوم مهر 1401 ساعت 08:59   |     کد : 270085   |     مشاهده: 659
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه دستگاه‌های انفجار الکتریکی در معادن، دستگاه هایی با ۹۸ درصد تجهیزات داخلی ساخته است.
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه دستگاه‌های انفجار الکتریکی در معادن، دستگاه هایی با ۹۸ درصد تجهیزات داخلی ساخته است.

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه دستگاه‌های انفجار الکتریکی گفت: این شرکت با ۳۰ سال فعالیت در حوزه تولید انواع دستگاه‌های انفجار در زمینه انفجار معدن و کار‌های عمرانی و همچنین با ساخت تجهیزات داخلی از ورود دستگاه‌های وارداتی جلوگیری کرده است.

سید افضل مهری‌نژاد گفت: یکی از محصولات شاخص این شرکت فناور، دستگاه‌های وایرلس است که باعث ایمنی انفجار برای کاربر معدن می‌شود و روش‌هایی را ابداع کردیم که صرفه‌جویی در مواد منفجره و بحث حفاری را داریم و تا ۲۵ درصد نیز در مواد منفجره صرفه‌جویی کرده‌ایم.

وی افزود: ما با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه کرکوک شرکت کردیم که همان نمایشگاه باعث شد که چندین طرح را در سلیمانیه عراق گرفتیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: آموزش ایمنی و آموزش کاربری مواد منفجره در ایران از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که در این شرکت دانش‌بنیان انجام می‌شودو ما همیشه نیاز به حمایت مصرف‌کننده داریم و حمایت‌های نهاد‌های دیگر از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی همیشه همراه ما بوده است.

به نقل از مرکز ارتباطات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت دانش‌بنیان از سال ۱۳۷۲ در زمینه تولید انواع دستگاه‌های انفجار برای استخراج ماده معدنی و امور عمرانی و نظامی، آموزش آتشباری و روش‌های صرفه‌جویی اقتصادی در عملیات انفجار فعالیت دارد. عمده دستگاه‌های انفجار (۹۸ درصد) در ایران ساخت این شرکت دانش‌بنیان است.

این شرکت دانش‌بنیان یکی از ده‌ها شرکت حاضر در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان است که در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است. این نمایشگاه از ۲۹ شهریور آغاز شده و امروز ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل مصلی امام خمینی (ره) به کار خود پایان می‌دهد.

http://sanatnews.ir/News/1/270085
Share

ساخت تجهیزات انفجاری در معادن، به دست جوانان دانش بنیانساخت تجهیزات انفجاری در معادن، به دست جوانان دانش بنیان
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است