چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

ساخت هزار و 967 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

ساخت هزار و 967 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل
  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1401 ساعت 11:36   |     کد : 269971   |     مشاهده: 957
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: در حال حاضر هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردبیل در حال ساخت است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: در حال حاضر هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردبیل در حال ساخت است.

آقای فرهاد سبحانی با اعلام این که هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی دراستان اردبیل در حال ساخت است اظهار داشت: بیش از ۱۰۴ هزار جلد سند در روستا‌ها و شهر‌های کوچک این استان نیز صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن، سند دار کردن واحد‌های مسکونی روستایی و همچنین اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی استان گفت: در مجموع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان ۲۵ هزار و ۳۵۷ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر حائز شرایط شدند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷ هزار و۵۷۸ نفر واجد شرایط افتتاح حساب کرده اند و ازاین تعداد نیز ۲ هزار و ۷۳۲ نفر آورده اولیه خود را برای اجرا و تکمیل واحد‌ها واریز کرده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تشریح کرد: تعداد واحد‌های شروع شده طرح نهضت ملی مسکن استان معادل یکهزار و ۹۶۷ واحد است که ازاین تعداد شروع شده نیز ۴۱۵ واحد مسکونی به مرحله اتمام اسکلت رسیده اند.

سبحانی توضیح داد: طرح نهضت ملی مسکن به دست بنیاد در شهر‌های اندیشه، پارس آباد، مشکین شهر، خلخال، سرعین، نیر، بیله‌سوار و نمین در حال اجراست و گروه‌های ساخت نیز در شهر‌های نمین، گرمی، اصلاندوز، رضی، هشتجین، جعفرآباد، گیوی، کلور در حال ساخت و ساز مسکن هستند.

صدور ۱۰۴ هزار و ۷۵۳ جلد سند در روستا‌ها و شهر‌های کوچک

وی در خصوص صدور سند مالکیت برای واحد‌های فاقد سند در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان نیز گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۷۵۳ جلد سند در روستا‌ها و شهر‌های کوچک صادر شده است که از این تعداد ۹۶ هزار و ۲۵۰ جلد سند روستایی و ۸ هزار و ۵۰۳ جلد سند شهری است.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل درخصوص اجرای طرح ویژه به سازی مسکن روستایی هم گفت: ۶۳ درصد واحد‌های مسکونی روستایی استان تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

http://sanatnews.ir/News/1/269971
Share

ساخت هزار و 967 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیلساخت هزار و 967 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است