پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403

اتمام خط انتقال آبرسانی اضطراری به همدان

اتمام خط انتقال آبرسانی اضطراری به همدان
  تاريخ:پانزدهم شهريور 1401 ساعت 18:33   |     کد : 269647   |     مشاهده: 900
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوی صنعت آب استان همدان از پایان اجرای خط انتقال ۱۶.۵ کیلومتری آبرسانی اضطراری همدان خبر داد
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوی صنعت آب استان همدان از پایان اجرای خط انتقال ۱۶.۵ کیلومتری آبرسانی اضطراری همدان خبر داد.

آقای حمید عزیزی‌متواضع تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما ظرفیت ایستگاه پمپاژ سد آبشینه از ۶۰۰ به ۹۰۰ لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت تا از این مسیر آب به تصفیه‌خانه شهید بهشتی وارد و از آنجا بین مخازن زون آب‌های سطحی تقسیم شود.اتمام خط انتقال آبرسانی اضطراری به همدان

وی در خصوص وضعیت چاه‌های کشاورزی اظهار داشت: در بخش کشاورزی روز گذشته ۵۸ حلقه چاه با دبی ۴۶۰ لیتر در ثانیه آب وارد مدار بهره‌برداری شد، ضمن اینکه در دشت آق حصار نیز همچنان هفت حلقه چاه با دبی ۳۰۰ لیتر در ثانیه در مدار آبرسانی به همدان است.

سخنگوی صنعت آب در استان همدان خاطرنشان کرد: دو حلقه چاه دیگر نیز در سایت آق حصار در حال اتمام عملیات حفاری و حفر دو حلقه چاه دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص آبرسانی با تانکر‌های سیار نیز عنوان کرد: روز گذشته ۱۳۴ سرویس؛ معادل یک میلیون و ۴۶۷ هزار لیتر آب در بخش‌های مختلف شهر توزیع شد، ضمن اینکه ۱۴ سرویس هم به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و ۶۴ سرویس در مخزن تصفیه‌خانه شهید بهشتی منتقل شد.

آقای عزیزی متواضع با بیان اینکه اتصال بین دو مخزن نیز دیروز به اتمام رسیده است، افزود: با اتمام این عملیات خط انتقال مخزن امید اکباتان به مخزن باغ بهشت متصل شده که این امر بهبود توزیع آب را موجب خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد تماس‌های مردمی با مرکز ۱۲۲ به نحوی نشان از کاهش مشکلات توزیع آب است، گفت: خوشبختانه به دلیل تنظیم ارتفاع مخازن شاهد افزایش ساعات پر فشاری در شبکه هستیم.

http://sanatnews.ir/News/1/269647
Share

اتمام خط انتقال آبرسانی اضطراری به همدان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است