سه شنبه 1 خرداد 1403

«گل‌آقا» به خانواده مطبوعات بازگشت

  تاريخ:بيست و پنجم ارديبهشت 1387 ساعت 16:02   |     کد : 257   |     مشاهده: 1475

شماره اول دوهفته‌نامه سياسي، اجتماعي، انتقادي و... گل‌آقايي! «گل‌آقا» منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاري فارس، پوپك صابري‌فومني مديرمسؤول و صاحب‌امتياز نشريه گل‌آقا در سرمقاله اولين شماره از دوهفته‌نامه گل‌آقا با اشاره به تعطيلي نشريات بچه‌ها...گل‌آقا و ماهنامه گل‌آقا مي‌گويد: احساس كرديم در اين دوران انتشار يك نشريه طنز براي عموم مردم اگر كار واجبي نباشد، لازم است. وي با بيان اين مطلب كه دلمان مي‌خواهد گل لبخند را بار ديگر بر چهره هموطنان‌مان بياوريم به وفاداري خود و همكارانش در نگهداري اصول و خط‌مشي گل‌آقا در قالب و شكلي نو تأكيد كرده است.

در اولين شماره از اين دوهفته‌نامه كه با شعار «يك زبان دارم دو تا دندان لق / مي‌زنم تا مي‌توانم حرف حق» در قطع روزنامه‌اي و به صورت تمام رنگي منتشر شده است مي‌توانيد مطالب و كاريكاتورهايي با عناوين حكايت آن‌لاين، تيم منتخب فوتبال هفته به روايت خودمان، در دام عدالت، خانمها نخوانند، ارثيه رضا كيانيان، جهان كلاً به دست تو شد اصلاح را بخوانيد و ببينيد.

اولين شماره هفته‌نامه گل‌آقا آبان 1369 توسط كيومرث صابري‌فومني (گل‌آقا) منتشر و در آبان سال 1381 توسط خود صابري متوقف شد. اكنون بعد از 6 سال اين نشريه با تغييراتي در شكل و محتوا به صورت دوهفته‌نامه منتشر مي‌شود. دوهفته‌نامه گل‌آقا را با قيمت 400 تومان از روزنامه‌فروشي‌ها بخواهيد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/257
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است