سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

افاضلی: گروه سختی در جام جهانی فوتبال داریم

افاضلی: گروه سختی در جام جهانی فوتبال داریم
  تاريخ:چهاردهم فروردين 1401 ساعت 10:50   |     کد : 246179   |     مشاهده: 943
به گزارش صنعت نیوز، مربی سابق تیم ملی فوتبال: همگروهی با انگلیس و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ سخت خواهد بود، آن ها تیم‌هایی هستند که بازی بسیار قدرتی انجام می‌دهند.
به گزارش صنعت نیوز، مربی سابق تیم ملی فوتبال: همگروهی با انگلیس و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ سخت خواهد بود، آن ها تیم‌هایی هستند که بازی بسیار قدرتی انجام می‌دهند.
 
 
هومن افاضلی، کارشناس و مربی فوتبال پس از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و همگروهی با انگلیس و آمریکا گفت: گروه سختی برای ما خواهد بود، تیم‌های انگلیس و آمریکا تیم‌هایی هستند که بازی بسیار قدرتی انجام می‌دهند و بسیاری از بازیکنان آمریکایی در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند و به لحاظ کیفیت تیمی شرایط خوبی دارند، از لحاظ شرایط تیمی هم آمریکا همیشه در کیفیت خوبی بوده، هم انگلیس همیشه در سطح بالایی از فوتبال قرار دارد، این دو حریف رقبای بسیار سرسختی هستند و این تیمِ آمریکا تفاوت‌های زیادی با تیم ۲۵ سال قبلش دارد.
 
وی افزود: از بین سه تیم دیگر که احتمالا یکی از آن‌ها در گروه ما قرار دارد اگر با اوکراین همگروه شویم بهتر است چراکه تقابل با اسکاتلند و ولز برای ما به مراتب سخت‌تر از اوکراین است. اسکاتلند و ولز تیم‌هایی هستند که فوتبال فیزیکی بازی می‌کنند و از لحاظ جسمانی شرایط ویژه‌ای دارند و ما در این سه بازی نیاز به قدرت بدنی بالا داریم، زمان ریکاوری خوبی می‌خواهد چرا که زمان برای استراحت کم است و این کار را برای ما بیش از پیش سخت می‌کند.
 
مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره روند پیش روی در سه بازی گروه دوم، گفت: بسیار سخت است که ما بتوانیم کیفیت یکسانی در هر سه بازی از خودمان به نمایش بگذاریم، یادمان باشد که ما فقط ۱۰ روز بازیکنان را کنار هم داریم و زمان زیادی برای آماده سازی نداریم و ریتم تمام تیم‌های حاضر در گروه از ما بالاتر است و امیدوارم بچه‌ها شرایط آبرومندانه‌ای را در این بازی‌ها از خودشان به نمایش بگذارند.

http://sanatnews.ir/News//246179
Share

افاضلی: گروه سختی در جام جهانی فوتبال داریمافاضلی: گروه سختی در جام جهانی فوتبال داریم
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است