جمعه 28 ارديبهشت 1403
مدیر عامل صنعت نفت:

هواداران آبادانی منتظر هدیه ما باشند

  تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1387 ساعت 19:41   |     کد : 243   |     مشاهده: 1029
به گزارش صنعت نيوز، حافظ علی اسناوندی تاکید کرد با شکست دادن سپاهان هم به بقای صنعت نفت آبادان در لیگ برتر کمک خواهند کرد و هم زمینه را برای قهرمانی دو تیم دیگر فراهم خواهند کرد.

به گزارش صنعت نيوز، حافظ علی اسناوندی تاکید کرد با شکست دادن سپاهان هم به بقای صنعت نفت آبادان در لیگ برتر کمک خواهند کرد و هم زمینه را برای قهرمانی دو تیم دیگر فراهم خواهند کرد.

حافظ علی اسناوندی که به همراه تیم صنعت نفت روز گذشته وارد اصفهان شد، به دیدار حساس فردای تیمش برابر سپاهان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ما دو بازی حساس و سرنوشت ساز را پیش رو داریم که باید برای ماندن در لیگ برتر هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

وی افزود: امیدوارم با کسب دو پیروزی و ماندن در لیگ برتر، هدیه ای شیرین را در پایان فصل تقدیم مردم خوزستان به ویژه آبادانی ها فوتبالدوست کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با تاکید بر اینکه این تیم بجز پیروزی به چیزی دیگر فکر نمی کند خاطر نشان ساخت: خوشبختانه کادر فنی شناخت خوبی از تیم های حریف دارد و قطعا با یک تاکتیک مناسب و ویژه می توانیم از سپاهان و استقلال تهران امتیازهای لازم را کسب کنیم.

 

اسناوندی به تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: برای تیم سپاهان احترام زیادی قائلم. این تیم شخصیت قهرمانی دارد اما مطمئن باشید فردا برابر ما کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پایان درباره تاخیر در آغاز دیدار مقابل ذوب آهن گفت: توضیحات لازم را در این زمینه داده ام و خوشبختانه ثابت شد که هیچ عمدی در تاخیر ورود آمبولانس به ورزشگاه وجود نداشته است.

 

 

http://sanatnews.ir/News/1/243
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است