جمعه 28 ارديبهشت 1403

ساماندهي 210 هزار نفر متقاضي مسكن مهر در استان تهران

  تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1387 ساعت 19:04   |     کد : 237   |     مشاهده: 959
به گزارش صنعت نيوز، تا كنون 210 هزار نفر در قالب تعاوني‌هاي مسكن مهر ساماندهي و براي واگذاري زمين به مسكن و شهروسازي استان تهران معرفي شده‌اند.

به گزارش صنعت نيوز، تا كنون 210 هزار نفر در قالب تعاوني‌هاي مسكن مهر ساماندهي و براي واگذاري زمين به مسكن و شهروسازي استان تهران معرفي شده‌اند.

محمود حيدري گفت: سهم استان تهران از واگذاري زمين به متقاضيان در قالب مسكن مهر طي سال گذشته 230 هزار واحد بوده است كه از اين ميزان تا كنون 210 هزار نفر به مسكن و شهرسازي استان تهران معرفي شده‌اند تا از اين واحدها برخوردار شوند.

مديركل تعاون تهران افزود: تا كنون در سطح استان تهران بيش از 960 هزار نفر در سايت مسكن مهر نيز به صورت دستي ثبت نام كرده‌اند و براي آنكه از نداشتن مسكن آنان مطمئن شويم با شركت‌هاي توزيع برق و گاز و مخابرات تهران بررسي‌هايي را انجام داده‌ايم.

وي از ايجاد 1100 تعاوني مسكن در تهران خبر داد و گفت: اين تعاوني‌ها در قالب تعاوني‌ها در قالب تعاوني‌هاي مسكن كارگري، كارمندي و مهر بوده‌اند.

حيدري بيان كرد: در طي سال گذشته از محل تبصره 6 قانون بودجه سال 86 با هدف تامين مسكن اقشار كم درآمد مبلغ 150 ميليون ريال در نظر گرفته شده است كه از اين مبلغ 140 ميليون ريال براي ساخت و 10 ميليون ريال براي آماده سازي به هر واحد اختصاص داده شده است.

وي اظهار كرد: فعاليت‌هاي تعاوني استان تهران در 14 گرايش انجام مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان به ابعاد تعاوني‌هاي صنعتي، كشاورزي، معدني، خدمات فني و مهندسي، فرش دستباف، مصرف و ... اشاره كرد.

اضافه مي‌شود در استان تهران 14 هزار و 800 شركت تعاوني‌ در گرايش‌هاي مختلف به فعاليت مشغولند.

http://sanatnews.ir/News/1/237
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است