جمعه 28 ارديبهشت 1403

انتشار كتاب فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در شهرهاي جديد كشور

  تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1387 ساعت 18:30   |     کد : 229   |     مشاهده: 921
به گزارش صنعت نيوز، شركت عمران شهرهاي جديد كشور كتابي را با هدف ارايه فرصت‌هاي سرمايه گذاري قابل عرضه به بخش خصوصي و معرفي توانمندي‌هاي موجود در شهرهاي جديد كشور را تهيه و منتشر ساخت.

به گزارش صنعت نيوز، شركت عمران شهرهاي جديد كشور كتابي را با هدف ارايه فرصت‌هاي سرمايه گذاري قابل عرضه به بخش خصوصي و معرفي توانمندي‌هاي موجود در شهرهاي جديد كشور را تهيه و منتشر ساخت.

در اين كتاب تعداد ‪ ۱۵۲‬پروژه به تفكيك شهرها با برآورد تقريبي و تحليل اقتصادي به سرمايه‌گذاران ارايه مي‌شود.

براساس اين گزارش، كتاب ياد شده به بهانه اجلاس وزيران مسكن و شهرسازي كشورهاي قاره آسيا و اقيانوسيه و حضور شركت عمران شهرهاي جديد كشور درنمايشگاه فرصت‌هاي سرمايه -گذاري منتشر شده است.

شركت عمران شهرهاي جديد (مادر تخصصي) به صورت شركت مادر تخصصي (هلدينگ ) داراي ‪ ۱۷‬شركت عمران شهر جديد است و اين شهرها از زمان تاسيس تاكنون توانسته جمعيتي افزون بر ‪ ۳۵۰‬هزار نفر را در خود اسكان دهد و تعداد پنج هزار و ‪ ۱۱۰‬پروژه خدماتي، آموزشي، ورزشي، تجاري، عمراني و زيربنايي را براي تامين نياز اوليه احداث و به بهره برداري برساند.

اين شركت همچنين ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۳۳۶‬پروژه مسكوني، خدماتي و تجاري را به طور مستقيم از طريق شركت‌هاي تابعه و بخش خصوصي در دست اجرا دارد.

http://sanatnews.ir/News/1/229
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است