جمعه 28 ارديبهشت 1403

آغاز نصب كمربند جديد و سيستم ترمز ABS روي پرايد132

  تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1387 ساعت 18:13   |     کد : 226   |     مشاهده: 1393
به گزارش صنعت نيوز، با حضور رئيس پليس راهور ناجا، مديرعامل سايپا و اعضاي هيات‌مديره اين شركت نصب ترمز ABS و كمربند جديد روي خودروهاي پرايد سايپا آغاز شد.

به گزارش صنعت نيوز، با حضور رئيس پليس راهور ناجا، مديرعامل سايپا و اعضاي هيات‌مديره اين شركت نصب ترمز ABS و كمربند جديد روي خودروهاي پرايد سايپا آغاز شد.

 

 در اين مراسم مهرداد بذرپاش - مديرعامل سايپا - با بيان اين‌كه اين طرح در راستاي وعده‌ عرضه 30 محصول جديد به بازار است، اظهار كرد: بيشترين مراجعات به نيروي انتظامي در خصوص تصادفات به دليل نبود سيستم ABS بود كه اين سيستم از امروز روي پرايد نصب مي‌شود.

 

وي خاطرنشان كرد: امسال نصب اين سيستم را روي محصول پرايد132 انجام مي‌دهيم و در تيرماه نصب آن را روي ساير خودروها آغاز مي‌كنيم. در اين زمينه مقداري افزايش هزينه‌ داريم كه سعي مي‌كنيم اين افزايش در حداقل انجام شود.

 

او پروژه ديگر سايپا را نصب كمربند جديد روي پرايد عنوان كرد و افزود: اين كمربند قابليت تنظيم به ميزان دلخواه را دارد و به دليل اين‌كه در برخي از تصادفات نبود اين كمربند مشهود بود، پروژه‌اي تعريف و در كوتاه‌ترين زمان اصلاحات جديد را روي كمربند قبلي انجام داديم.

 

به گفته‌ي وي پس از نصب اين كمربند روي پرايد 132، دو تا سه ماه ديگر روي ساير خودروها نيز اين كمربند نصب خواهد شد.

 

در اين مراسم همچنين رويانيان - رئيس پليس راهور ناجا - با بيان اين‌كه خودروهاي مدل قديمي ايران و از سال 1380 به قبل ايمني ندارند، افزود: از سال 1380 تا سال 1384 وضعيت كمي بهتر شد و از سال 1384 به بعد در زمينه‌ي ايمني پيشرفت خوبي داشته‌ايم.

 

وي با بيان اين‌كه خودروهاي فرسوده با عمر زياد مرگ‌آور هستند، افزود: يك ميليون خودرو فرسوده در سطح كشور وجود دارد كه بايد از رده خارج شوند.

 

رويانيان با بيان اين كه با نصب سيستم ABS حدود 50 درصد ايمني پرايد افزايش مي‌يابد، خاطرنشان كرد: نصب سيسم ABS روي خودروهاي داخلي يكي از گلايه‌هايي بود كه ما از خودروسازان داشتيم.

 

وي با اشاره به اين‌كه حدود 60 درصد عامل مرگ و مير در تصادفات به علت وارد شدن ضربه به سر است، كمربند جديد سايپا را در اين راستا مثبت ارزيابي كرد و گفت: سال آينده كل توليدات پرايد اين امكان را دارند كه از اين محصول استفاده كنند.

 

وي كه امروز بازديدي نيز از پارس خودرو داشت، گفت: در اين مجموعه تلاش زيادي براي افزايش كيفيت شده و روند نمودار كيفي‌سازي تندر90 نيز با تلاش‌هاي انجام شده و كنترل‌هاي صورت گرفته ظرف يك سال بيش از 80 درصد به هدف خود نزديك شده است.

 

وي همچنين اظهار كرد: در نظر داريم يك گروه مشترك ايمني با سايپا و ايران خودرو ايجاد كنيم.

 

 رويانيان در حاشيه مراسم نصب ترمز ABS روي پرايد گفت كه من خودم پرايد دارم و با پرايد رانندگي مي‌كنم و خانواده‌ام نيز پرايد سوار مي‌شوند كه اين امر با تشويق حاضران روبه‌رو شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/226
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است