يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

احداث مسكن مهر خلخال متوقف شد

  تاريخ:چهاردهم اسفند 1387 ساعت 14:02   |     کد : 17296   |     مشاهده: 695
به گزارش صنعت نیوز، به‌دنبال طرح يك شكايت از سوي دادگستري خلخال عمليات احداث مسكن مهر در خلخال پس از جنجال‌هاي چند ماهه متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، به‌دنبال طرح يك شكايت از سوي دادگستري خلخال عمليات احداث مسكن مهر در خلخال پس از جنجال‌هاي چند ماهه متوقف شد.

رئيس تعاون شهرستان خلخال پيش از ظهر امروز در جلسه اتحاديه تعاوني‌هاي خلخال اظهار داشت: به‌دنبال كارشكني‌ متعدد شهرداري و شوراي شهر خلخال در احداث مسكن مهر، با طرح يك شكايت توسط دادگاه عمومي و انقلاب خلخال در خصوص زمين اين واحدها، عمليات آماده‌سازي كه چند روز پيش شروع شده بود متوقف شد و اين طرح وارد يك فاز بحراني جديد شد.

جهان‌بخش جليلي افزود: تا كنون بيش از 60 نفر از متقاضيان مسكن مهر در خلخال مبلغ يك ميليون تومان واريزي خود را پس گرفته و از اين طرح انصراف داده‌اند.

وي با بيان اينكه در صورت تداوم اين وضعيت متقاضيان بيشتري پول واريزي خود را پس خواهند گرفت، تصريح كرد: سلب اعتماد عمومي و تأخير در اجراي اين پروژه‌ سبب شده بسياري از متقاضيان نسبت به اجراي اين طرح دچار ترديد شوند.

جليلي ادامه داد: انتظار داريم مسئولان قضايي و اجرايي استان با رفع موانع اين پروژه، سال آينده را سال اجرا و ساخت اين پروژه به متقاضيان نويد دهند.

پروژه مسكن مهر خلخال كه در ارديبهشت‌ماه امسال كلنگ‌زني شد اخيراً بعد از ماهها كشمكش بين شهرداري، مسكن و شهرسازي و تعاون، با طرح يك شكايت در دادسراي عمومي و انقلاب خلخال مبني بر تخريب جنگل در حوالي شهرك ارس متوقف شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17296
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است