يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

مقاوم سازي ساختمانهاي بلند در برابر زلزله کليد خورد

  تاريخ:سيزدهم اسفند 1387 ساعت 10:53   |     کد : 17201   |     مشاهده: 697
به گزارش صنعت نیوز، مديرعامل سازمان سياحتي و مراكز تفريحي بنياد مستضعفان گفت : مقاوم سازي ساختمانهاي بلند در کشور با اجراي طرح بازسازي و استحکام بخشي بر روي ساختمان هتل آزادي در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مديرعامل سازمان سياحتي و مراكز تفريحي بنياد مستضعفان گفت : مقاوم سازي ساختمانهاي بلند در کشور با اجراي طرح بازسازي و استحکام بخشي بر روي ساختمان هتل آزادي در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما احد محمدي در همايش بين المللي بهسازي لرزه اي هتل پارسيان

آزادي تهران افزود: سازمان سياحتي بنياد مستضفان درهمه طرحهاي در حال اجرا و بازسازي هتل ها ، موضوع مقاوم سازي را در دستور كار خود قرار داده است .

وي با اشاره به اينكه سازمان سياحتي بنياد پس از بازسازي هتل ها ، مقاوم سازي آنها را نيز انجام مي دهد ، تصريح کرد: مقاوم سازي هتل پارسيان آزادي تهران در برابر زلزله به خوبي انجام شده است و مي تواند نمونه خوبي براي ديگر سازه هاي بلندمرتبه كشور باشد.

محمدي با اشاره به اينکه در بهسازي و مقاوم سازي هتل آزادي از شركت هاي متخصص خارجي با همكاري شركت هاي داخلي استفاده شده است ، افزود : بازسازي و مقاوم سازي اين هتل به منظور ارتقاء سطح كيفي و تبديل آن به هتل بين المللي پنج ستاره از سال 84 آغاز شده است.

وي تصريح کرد: اجراي عمليات مقاوم سازي ساختمان هتل آزادي در برابر زمين لرزه به دليل نزديكي آن به گسل شمال تهران ، همگام با عمليات بازسازي آن در نوع خود در كشورمان كم نظير است.

مديرعامل سازمان سياحتي و مراكز تفريحي بنياد مستضعفان در باره هزينه بازسازي و مقاوم سازي هتل آزادي تهران افزود: اين هتل با اعتباري بالغ بر 600 ميليارد ريال به صورت ارزي و ريالي بازسازي و مقاوم سازي شده است كه بهره برداري مجدد از آن سال اينده آغاز مي شود .

 

http://sanatnews.ir/News/1/17201
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است