يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

آغاز طرح تسهیلات 8 میلیونی مسکن

  تاريخ:دهم اسفند 1387 ساعت 11:08   |     کد : 16951   |     مشاهده: 751
به گزارش صنعت نيوز ،‌طرح پرداخت وام مسکن برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه ‌تمام در مراکز استانها و شهرستانها امروز - شنبه - آغاز می ‌شود.

به گزارش گروه راه و ساختمان صنعت نيوز ،‌طرح پرداخت وام مسکن برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه ‌تمام در مراکز استانها و شهرستانها امروز - شنبه - آغاز می ‌شود.

مرحله نخست این طرح ثبت ‌نام متقاضیان است و متقاضیان دریافت وام هشت میلیون تومانیِ تکمیل واحدهای مسکونی نیمه ‌تمام باید از امروز تا هفدهم اسفند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک مسکن به نشانی http://www.bank-maskan.ir فرم درخواست را تکمیل و براى پیگیرى مراحل بعدی کد رهگیرى دریافت کنند.

 

براساس اعلام بانک مسکن افرادی می ‌توانند وام هشت میلیون تومانی دریافت کنند که واحد مسکونی در حال ساخت آنها حداقل60 درصد و حداکثر 80 درصد پیشرفت داشته باشد.

 

بانک مسکن همچنین اعلام کرد متقاضیان تهرانی که از 15 تا 22 بهمن موفق به تکمیل برگه درخواست دریافت وام هشت میلیون تومانی از طریق پایگاه اینترنتی بانک مسکن شده‌ اند ، تا پایان وقت اداری 28 اسفند فرصت دارند با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن، مدارک خود را تحویل و پرونده تشکیل دهند.

 

بر اساس اعلام بانک مسکن طرح پرداخت وام مسکن به واحدهای مسکونی نیمه‌ تمام سال آینده نیز در تهران اجرا می شود.

 

 

http://sanatnews.ir/News/1/16951
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است