يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تسهیلات 8 میلیون تومانی مسکن برای استانها

  تاريخ:دهم اسفند 1387 ساعت 10:07   |     کد : 16906   |     مشاهده: 687
به گزارش صنعت نيوز ، بانک مسکن از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات 80 میلیون ریالی برای واحدهای مسکونی نیمه تمام ( طرح فجر ) در مراکز استانها و شهرستانها خبر داد.

به گزارش گروه راه و ساختمان صنعت نيوز ، بانک مسکن از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات 80 میلیون ریالی برای واحدهای مسکونی نیمه تمام ( طرح فجر ) در مراکز استانها و شهرستانها خبر داد.

رئیس اداره روابط عمومی این بانک افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات که واحد مسکونی آنها حداقل 60 درصد و حداکثر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد می توانند از دهم تا هفدهم اسفند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir برگه درخواست را تکمیل و براى پیگیرى مراحل بعدى کد رهگیرى خود را دریافت کنند.

 

مسعود ایزدى اضافه کرد: پس از اینکه ثبت نام از متقاضیان دریافت وام 8 میلیون تومانی برای واحدهای مسکونی نیمه تمام در تهران با استقبال مواجه شد هیات مدیره بانک مسکن به منظور رونق بخشیدن به ساخت و ساز در کشورو کمک به اتمام ساخت 10 هزار واحد مسکونی نیمه تمام در شهرستان ها تصمیم گرفت تا این برنامه را در سراسر کشور اجرا کند.

 

وی تصریح کرد: حداقل نرخ سود این تسهیلات در چارچوب عقد مشارکت مدنی قابل انتظار 17 تا 18 درصد است و طول دوران مشارکت در این تسهیلات حداکثر یک ساله بوده که در صورت تبدیل آن به فروش اقساطى، مدت بازپرداخت 4 سال تعیین شده است.

 

ایزدى همچنین با اشاره به ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات 80 میلیون ریالی برای 15 هزار واحد مسکونی نیمه تمام ( طرح فجر ) در تهران گفت: تمام متقاضیان تهرانی که در مدت تعیین شده قبلی ( از 15 تا 22 بهمن ) موفق به تکمیل برگه درخواست دریافت این تسهیلات از طریق پایگاه اینترنتی بانک مسکن شده اند تا پایان وقت اداری 28 اسفند فرصت دارند با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن، به تکمیل مدارک و تشکیل پرونده دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

 

بانک مسکن البته اعلام کرده است که در سال آینده هم آماده پاسخگویی به متقاضیان و دریافت مدارک مربوط به اعطای تسهیلات 80 میلیون ریالی برای واحدهای مسکونی نیمه تمام ( طرح فجر ) در تهران است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/16906
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است