يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

واگذاري زمين براي ساخت بيش از يک ميليون واحد مسکوني

  تاريخ:هفتم اسفند 1387 ساعت 09:55   |     کد : 16842   |     مشاهده: 705
به گزارش صنعت نیوز، وزير مسکن و شهرسازي گفت: براي ساخت يک ميليون و 200هزار واحد مسکوني، زمين در اختيار تعاوني ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير مسکن و شهرسازي گفت: براي ساخت يک ميليون و 200هزار واحد مسکوني، زمين در اختيار تعاوني ها قرار گرفته است.

سعيدي کيا در همايش بزرگداشت 30سال جهاد مهندسي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اين که تعاوني ها خود به عنوان کارفرما شروع به ساخت کرده اند افزود: با وزارت دفاع و ارتش تفاهمنامه اي امضاء ‌شده است تا مشکل مسکن برطرف شود.

وي با بيان اين که مشکل منابع مالي براي ساخت مسکن وجود ندارد، گفت: هم اکنون منابع مالي براي ساخت 300 تا400هزار واحد تامين شده است.

سعيدي کيا با اشاره به اين که تنها اولويت واگذاري مسکن، براي جانبازان بالاي 25درصد است افزود: بر اساس تفاهمنامه با بنياد شهيد مشکل مسکن جانبازان، رزمندگان،‌ ايثارگران با اولويت در مسکن مهر رضا حل خواهد شد و اين موضوع به استان ها ابلاغ شده است.

وزير مسکن و شهرسازي همچنين به موضوع خروج پادگان ها از شهر اشاره کرد و گفت: آمادگي داريم اين مسئله را آنگونه که نيروهاي مسلح بخواهند حل و فصل کنيم.

 

http://sanatnews.ir/News/1/16842
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است