يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

پرداختِ اقساط وام مسکن، روز به روز براي انگليسي ها دشوارتر مي شود

  تاريخ:چهارم اسفند 1387 ساعت 11:06   |     کد : 16698   |     مشاهده: 635
به گزارش صنعت نیوز، مشکلات ناشي از بحران اقتصادي، پرداختِ اقساط وام مسکن را براي مردم انگليس دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مشکلات ناشي از بحران اقتصادي، پرداختِ اقساط وام مسکن را براي مردم انگليس دشوار کرده است.

به گزارش شبکه تلويزيوني بي بي سي، بانک هاي انگليس در سال گذشته ميلادي منازل چهل هزار خانواده را مصادره کردند که اين رقم در دوازده سال گذشته بي سابقه بوده است. کارشناسان اقتصادي پيش بيني مي کنند اين روند در سال جاري ميلادي سير صعودي خواهد داشت.

ريچل يانگر، خبرنگار شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز در حاليکه اين شبکه تصاويري را از منزل گوردون براون، نخست وزير انگليس پخش مي کند، مي گويد اين خانه نخست وزيري است که ادعا مي کند حداکثر تلاش خود را براي بهبود اوضاع مردم کشور خود بکار خواهد بست، اما به نظر مي رسد گوردون براون مسير بسيار دشواري را پيش رو دارد.

امارهاي جديد منتشر شده از سوي دولت انگليس نشان مي دهد در اواخر سال گذشته ميلادي تقريبا هر ماه، ده هزار حکم مصادره منازل مسکوني توسط دادگاه هاي اين کشور صادر شده است.

ويليام نوبل، يکي از شهروندان انگليسي که خانه خود را به علت تاخير در پرداخت اقساط وام مسکن از دست داده است، مي گويد من کوشيدم تا مقامات بانک را متقاعد کنم که چون شغلم را به عنوان راننده تاکسي از دست داده ام به من مهلت دهند اما ظاهرا مقامات بانک اصلا حاضر به همکاري نبودند.

امارهاي جديد شوراي وام دهندگانِ مسکن انگليس حاکي از ان است که بسياري از شهروندان انگليسي اکنون در وضعيت بحراني قرار دارند و منازل انان بزودي مصادره خواهد شد. با فرارسيدن ماه دسامبر سال دو هزار و هشت، صد و هشتاد و دو هزار نفر از شهروندان انگليسي در پرداخت اقساط وام خود دچار ديرکرد شده بودند که اين رقم در قياس با ميزان مشابه خود در ماه سپتامبر همان سال، افزايش قابل توجهي را نشان مي داد.

ريچل يانگر مي گويد زماني که بانک ها و شرکت هاي سرمايه گذاري انگليس در اثر بحران اقتصادي دچار مشکل شدند دولت اين کشور به ياري انان شتافت. حال از مقامات اين بانک ها انتظار مي رود که به نوبه خود، مردم عادي را در شرايط فعلي ياري کرده و در دريافت بدهي هاي خود کمي انعطاف نشان دهند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/16698
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است