يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

لندن از نظر گراني مسکن در رتبه سومين شهر جهان قرار دارد

  تاريخ:بيست و سوم بهمن 1387 ساعت 10:43   |     کد : 16080   |     مشاهده: 757
به گزارش صنعت نیوز، گروه تحقيقات مسکن " گلوبال پراپرتي " روز دوشنبه اعلام کرد لندن سومين شهر گران جهان براي خريد مسکن به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، گروه تحقيقات مسکن " گلوبال پراپرتي " روز دوشنبه اعلام کرد لندن سومين شهر گران جهان براي خريد مسکن به شمار مي رود.

اين گروه در گزارشي افزود قيمت خريد هر متر مربع اپارتمان گرانقيمت در مرکز لندن به طور متوسط بيست هزار و هفتصد و پنجاه و شش دلار امريکا ( برابر با چهارده هزار و دويست و نود و نه پوند انگليس ) است.

بر اساس اين گزارش ، قيمت خريد هر متر مربع اپارتمان گرانقيمت در مونت کارلو که اولين شهر گرانقيمت جهان در بخش مسکن به شمار مي رود چهل و هفت هزار و پانصد و هفتاد و هشت دلار امريکا ( برابر با سي و دو هزار و هفتصد و هفتاد و هفت پوند ) و بيش از دو برابر قيمت هر متر مربع اپارتمان در انگليس است.

قيمت هر متر مربع اپارتمان در مسکو که رتبه دوم را از نظر گراني مسکن در جهان دارد بيست هزار و هشتصد و پنجاه و سه دلار ( برابر با چهارده هزار و سيصد و شصت و شش پوند ) و اندکي بيشتر از قيمت هر متربع اپارتمان در لندن است.

اين گروه در گزارش خود افزود علت گرانتر بودن قيمت مسکن در مسکو در مقايسه با لندن ، کاهش قيمت مسکن در پايتخت انگليس در سال دو هزار و هشت ميلادي بوده است.

اين گروه تاکيد کرد هر دو کشور به تازگي کاهش شديد ارزش واحد پولي خود را تجربه کرده اند.

به گزارش پايگاه اينترنتي خبرگزاري رسمي کويت ( کونا ) از لندن ، توکيو ، هنگ کنگ ، نيويورک ، پاريس ، سنگاپور ، رم و بمبئي به ترتيب از نظر گراني مسکن در رتبه هاي بعدي قرار دارند.

بر اساس تحقيقات ، قيمت مسکن در قاهره از همه شهرهاي جهان ارزانتر است و قيمت هر متر مربع اپارتمان در پايتخت مصر به طور متوسط پانصد و هفتاد و چهار دلار ( برابر با سيصد و نود و پنج پوند است.

شهر بنگلور در هند نيز پس از قاهره در رتبه بعدي قرار دارد و قيمت هر متر مربع اپارتمان در اين شهر ششصد و پنجاه و هفت دلار ( برابر با چهارصد و پنجاه و سه پوند ) است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/16080
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است