يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

پرداخته نشدن به بحران مسکن امريکا، پاشنه اشيل طرح اقتصادي اوباماست

  تاريخ:هفدهم بهمن 1387 ساعت 12:52   |     کد : 15840   |     مشاهده: 709
به گزارش صنعت نیوز، يک روزنامه نگار امريکايي تاکيد کرد پرداخته نشدن به بحران مسکن امريکا در طرح اقتصادي رئيس جمهور جديد يکي از علل عمده مخالفت با ان و شکست احتمالي اش در کنگره است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، يک روزنامه نگار امريکايي تاکيد کرد پرداخته نشدن به بحران مسکن امريکا در طرح اقتصادي رئيس جمهور جديد يکي از علل عمده مخالفت با ان و شکست احتمالي اش در کنگره است.

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز،

لين سوويت (Sweet) تحليلگر روزنامه شيکاگو سان تايمز امريکا با تشريح طرح اقتصادي باراک اوباما تصريح کرد انچه سبب تعجب من شده اين است که چرا باراک اوباما تصميم گرفته است طرح جداگانه اي براي بحران اعتبارات رهني ارائه کند که هم اکنون مبتلا به مردم است. اگر در اين خصوص تعلل شود شمار بيشتري از مردم امريکا خانه هايشان را از دست خواهند داد. به نظر من ، گنجانده نشدن موضوع مصادره خانه ها به علت شرايط بوجود امده اقتصادي ، اشتباه راهبردي باراک اوباما است. وقتي فردي خانه اش را از دست بدهد احيا کردن خانه ديگر بسيار دشوار خواهد بود.

اين روزنامه نگار امريکايي در ادامه افزود باتوجه به اينکه باراک اوباما تصميم گرفته است مساله مسکن را در طرح اقتصادي نهصد ميليارد دلاري اش نگنجاند ، مواف شدن اعضاي کنگره با اين طرح دشوارتر شده است زيرا انها اقبال کمتري به اين طرح دارند. همه مي دانند که نمي توان اين مبلغ هنگفت را با چنين سرعتي هزينه کرد بنابراين تصويب اين طرح کاملا مرا شگفت زده خواهد کرد. مردم بايد بدانند که در اين طرح چه نکاتي گنجانده شده است. درک اين طرح ششصد و چهل و پنج صفحه اي بسيار دشوار است. براي مردم امريکا بايد توضيح داده شود اين طرح چه محتوايي دارد. اين نخستين کاري است که دولت بايد براي قبولاندن ان انجام بدهد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/15840
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است