يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

راه اندازي 440 هزار واحد توليدي زود بازده در کشور

  تاريخ:شانزدهم بهمن 1387 ساعت 10:35   |     کد : 15755   |     مشاهده: 771
به گزارش صنعت نیوز، وزيرکار و اموراجتماعي گفت : افزايش واحدهاي توليدي زودبازده گام مهمي در کاهش نرخ بيکاري در کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزيرکار و اموراجتماعي گفت : افزايش واحدهاي توليدي زودبازده گام مهمي در کاهش نرخ بيکاري در کشور است .

وزير کار و امور اجتماعي در مراسم تجليل از کارگران و واحدهاي نمونه توليدي و صنعتي غرب استان تهران در کرج افزود : ايجاد هر شغل پايدار و مطابق با استاندارد هاي روز دنيا بخصوص در بخشهاي صنعتي براي دولت 200 تا 250 ميليون تومان هزينه دارد.

محمد جهرمي گفت : ايجاد و گسترش بنگاه هاي اقتصادي زودبازده با هزينه هائي به مراتب کمتر گام مهمي درکاهش نرخ بيکاري در کشور بشمار مي آيد .

وي تصريح کرد هم اکنون بسياري از مواد خام مورد نيازکارخانه هاي بزرگ ، در کشور توليد مي شود و واحدهاي توليدي زودبازده مي توانند با استفاده از اين مواد اوليه کالاهاي مورد نياز خود را با استفاده از افراد متخصص فاقد شغل توليد کنند .

وزير کار و امور اجتماعي در ادامه ايجاد اين مشاغل را بسيار کم هزينه تر از راه اندازي شغل در بنگاه هاي بزرگ اقتصادي مانند پتروشيمي دانست و افزود : با پيگيرهاي دولت نزديک به 440 هزار بنگاه و واحد توليدي زودبازده در کشور راه اندازي شده است .

 

http://sanatnews.ir/News/1/15755
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است