يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

بانک مسکن به واحدهاي نيمه تمام تسهيلات مي دهد

  تاريخ:چهاردهم بهمن 1387 ساعت 10:53   |     کد : 15604   |     مشاهده: 749
به گزارش صنعت نیوز، روابط عمومي بانک مسکن از پرداخت 80 ميليون ريال تسهيلات ساخت مجتمع به واحدهاي نيمه تمام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، روابط عمومي بانک مسکن از پرداخت 80 ميليون ريال تسهيلات ساخت مجتمع به واحدهاي نيمه تمام خبر داد.

بر اساس اين گزارش بانک مسکن به منظور رونق بخشيدن به ساخت و ساز در کشور و کمک به اتمام ده هزار واحد نيمه تمام در استان تهران ، به آن دسته از متقاضياني که داراي واحدهاي نيمه تمام هستند تاسقف 80 ميليون ريال تسهيلات ساخت در چارچوب عقد مشارکت واقعي بر اساس نرخ بازده مورد انتظار بانک براي هر واحد مسکوني پرداخت مي کند .

طي دوران مشارکت در اين تسهيلات حداکثر يک سال بوده که در صورت تبديل آن به فروش اقساطي مدت بازپرداخت تسهيلات 4 سال تعيين شده است .

اين گزارش حاکي است ، داشتن يا افتتاح حساب نزد بانک مسکن و قابل ترهين بودن ملک از جمله شرايط اعطاي تسهيلات ساخت 80 ميليون ريالي بانک مسکن است که در صورتي به متقاضي پرداخت مي شود که طرح وي حداقل 10 درصد(يا در مرحله گچ و خاک)‌ و حداکثر 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و متقاضي بتواند با استفاده از اين تسهيلات پروژه خود را تکميل کند.

متقاضيان استفاده از اين تسهيلات مي توانند از روز سه شنبه 15 بهمن با مراجعه به سايت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir فرم درخواست را تکميل و براي پيگيري مراحل بعدي کد رهگيري خود را دريافت کنند.

لازم به يادآوري است اعطاي تسهيلات طبق مقررات بانک صرفا به مالکان مقدور است و تکميل اين فرم و درخواست تسهيلات هيچگونه تعهدي را براي بانک به منظور پرداخت ايجاد نمي کند.

چنانچه تعداد درخواست ها بيش از ده هزار واحد باشد اولويت اعطاي اين تسهيلات با متقاضياني است که تعداد واحد کمتري داشته باشند.

همچنين متقاضيان مي توانند در صورت هر گونه ابهام و کسب اطلاعات بيشتر با مرکز مشاوره و اطلاع رساني بانک مسکن با شماره تلفن 1830 تماس بگيرند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/15604
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است