دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
شهرداري:

تونل توحيد بيش از 50 درصد پيشرفت اجرايي داشته است

  تاريخ:اول بهمن 1387 ساعت 11:23   |     کد : 14796   |     مشاهده: 699
به گزارش صنعت نیوز، معاون فني عمراني شهرداري تهران گفت:تونل توحيد با بيش از 50 درصد پيشرفت اجرايي ، در دست ساخت است و براساس زمانبندي مشخص سال اينده به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، معاون فني عمراني شهرداري تهران گفت:تونل توحيد با بيش از 50 درصد پيشرفت اجرايي ، در دست ساخت است و براساس زمانبندي مشخص سال اينده به بهره برداري مي رسد.

احمد دنيا مالي در حاشيه ارتباط مستقيم مسئولان شهرداري با شهروندان تهراني افزود : در ساخت اين تونل سه هزار نفر در سه نوبت كاري مشغول هستند و تلاش مي شود در10 ماه اينده تحويل شود .

وي گفت : در اين طرح از 2هزار و 800 شمع ساختماني كه وجود داشته بيش از 95درصد انجام و 10 هزار قطعه بتني نصب و به صورت لايني عمليات نهايي اغاز شده است .

معاون فني عمراني شهرداري تهران همچنين درباره تونل صدر - نيايش افزود : 11 كارگاه را براي اجراي اين طرح در نظر گرفته ايم كه در مرحله تجهيز هستند .

دنيامالي گفت : به زودي بحث فاينانس اين طرح كه 100 ميليارد تومان است حل مي شود كه در صورت پرداخت ان ، عمليات زيرزميني ان اغاز خواهد شد .

معاون فني عمراني شهرداري تهران درباره پيشرفت بزرگراه شهيد صياد شيرازي افزود : دريك ماه گذشته روند ادامه اين طرح بسيار فعال شده و مسافت حدود 800 متر در منطقه 8 تملك و به آسفالت رسانده شده است و به زودي اين محدوده به بهره برداري مي رسد .

 

http://sanatnews.ir/News/1/14796
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است