يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اختصاص 115 میلیارد تومان برای تقویت منابع بانکی مسکن مهر خوزستان

  تاريخ:بيست و پنجم دی 1387 ساعت 15:54   |     کد : 14421   |     مشاهده: 729
به گزارش صنعت نیوز، استاندار خوزستان از اختصاص 115 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای تقویت منابع بانکی طرح مسکن مهر در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، استاندار خوزستان از اختصاص 115 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای تقویت منابع بانکی طرح مسکن مهر در استان خوزستان خبر داد.

سید جعفر حجازی شامگاه گذشته در جلسه بررسی طرح مسکن مهر شهرستانهای اهواز و دزفول گفت: دولت یک خط اعتباری برای تقویت منابع بانکی طرح مسکن مهر کشورمعادل دو هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص داده که از این اعتبار، 115 میلیارد تومان مربوط به استان خوزستان است که فرصت جذب این اعتبار تا پایان امسال است.

حجازی اضافه کرد:  در جلسه اخیر هیئت دولت در استان خوزستان پنج درصد معادل 20 میلیارد تومان به اعتبارات استانی خوزستان اضافه شد تا برای زیرساختهای مسکن مهر در شهرهای مذکور در سال جاری هزینه شود.

وی افزود: برخی از اتحادیه ها از نبود زیر ساختهایی مانند مدرسه، پارک، امکانات درمانی و بیمارستان در این دو شهر اظهار نگرانی کرده اند که طی ابلاغی مقرر شد همه نیازمندی های آنها در بودجه سال 88 لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه خیلی از تعاونیهای ما در شهرستانها دچار مشکلات متعددی از جمله معارض زمین و  آماده نبودن نقشه ها هستند از ابتدای این هفته بررسی مشکلات مسکن مهر در تمامی این شهرستانها آغاز شده در این بررسیها مشکلات و ابهامات طرح ظرف یک پروسه 45روزه تا پایان بهمن ماه حل می شود تا تعاونیها بتوانند این اعتبار را جذب کنند در غیر این صورت برگشت داده می شود.

حجازی با اشاره به طرح مسکن مهر در شهرستان دزفول گفت: مشکل مسکن مهر در این شهرستان زمین نیست اما اتحادیه ها و تعاونیها  اصرار بر زمینی دارند که مشکل حقوقی و معارض دارد.

وی ادامه داد: مقرر شد به همین منظور از زمینهای موجود در این شهرستان  به  تعاونیهایی که تمایل به ساخت مسکن دارند واگذار شود, به این ترتیب پیش بینی می شود مشکل حدود شش هزار نفر واجد شرایط مسکن در این شهر حل شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/14421
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است