چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

گلستان قابليت تبديل شدن به پايگاه گردشگري طبيعت ايران را دارد

  تاريخ:بيست و ششم آبان 1387 ساعت 12:54   |     کد : 11124   |     مشاهده: 1309
به گزارش صنعت نیوز، رئيس کارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان اظهار داشت: استان گلستان با جاذبه‌هاي متنوع اقليمي، قابليت تبديل شدن به پايگاه گردشگري طبيعت ايران را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئيس کارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان اظهار داشت: استان گلستان با جاذبه‌هاي متنوع اقليمي، قابليت تبديل شدن به پايگاه گردشگري طبيعت ايران را دارد.

غلامزاده که در حاشيه همايش " طبيعت گردي، سرمايه گذاري، چالش‌ها و فرصت‌ها " سخن مي گفت با برشمردن توانمندي هاي گردشگري و اکوتوريسم استان اظهار داشت: بايد به روش‌هاي مختلف در جهت شناساندن اين جاذبه‌ها به ايرانيان و گردشگران خارجي تلاش کرد.

معاون عمراني استانداري گلستان با اشاره به برگزاري دومين جشنواره فرهنگ اقوام ايران زمين با حضور سفيران کشورهاي خارجي در گرگان اظهار داشت: اينگونه برنامه‌هامي‌تواند نقش شاياني در شناساندن توانايي‌هاي استان در اين بخش داشته باشد.

وي افزود: تنوع جاذبه‌هاي طبيعي در مساحتي کوچک بي نظير بوده و از اين رو نياز است زمينه معرفي استان به طبيعت گردان داخلي و خارجي فراهم شود.

دومين جشنواره فرهنگ اقوام ايران زمين با حضور سفراي 31 کشور جهان با برنامه‌هاي فرهنگي و هنري متنوع، از 23 تا 26 آبان ماه در گرگان برگزار شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/11124
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است