چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

هفته گردشگري قشم به ثبت ملي رسيد

  تاريخ:بيست و پنجم آبان 1387 ساعت 14:46   |     کد : 11064   |     مشاهده: 1253
به گزارش صنعت نیوز، رئيس ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم از ثبت هفته گردشگري قشم از اول تا هفتم بهمن در تقويم گردشگري كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئيس ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم از ثبت هفته گردشگري قشم از اول تا هفتم بهمن در تقويم گردشگري كشور خبر داد.

محمد‌علي ذبيحي در نشست ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم با حضور روساي كميته‌هاي اين ستاد افزود: همچنين هفتم شهريور كه سالروز آزادسازي قشم و جزاير اطراف آن توسط سردار امامقلي‌خان است به عنوان روز قشم در تقويم گردشگري كشور با شعار هر جا كه باشي قشم نيست، به ثبت رسيد.

وي از برگزاري جشنواره‌ از عيد قربان تا عيد غدير با عنوان جشن‌هاي غديريه يا قربان تا غدير در سال‌ جاري در اين جزيره خبر داد و بيان داشت: ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم نشست‌هاي منظم خود را برنامه‌ريزي و با هدف ايجاد شرايط و بسترهاي مناسب براي جذب مسافر و گردشگر اقدامات و طرح‌هاي متعدد در دست اجرا دارد.

ذبيحي تصريح كرد:‌ همچنين برنامه‌هاي مختلفي براي پذيرايي از مسافران در هفته گردشگري طي هفته اول بهمن، ايام دهه مبارك فجر و نوروز 88 در نظر گرفته شده كه از آن جمله مي‌توان به ايجاد كمپينگ‌ها در 10 نقطه مختلف اين جزيره اشاره كرد.

وي ادامه داد: با توجه به افزايش امكانات و بهبود شرايط جذب مسافر و گردشگران به قشم در نيمه نخست سال ‌جاري شاهد رشد 5/46 درصدي ورودي مسافران با خودروي شخصي از طريق اسكله لافت و پل بوديم.

مدير سياحتي و گردشگري قشم افزود: در حال حاضر با تلاش‌هاي سازمان منطقه آزاد قشم، لندينگ كرافت‌ها براي حمل و نقل خودروهاي شخصي مسافران به اين جزيره و بالعكس به صورت شبانه‌روزي فعاليت‌ مي‌كنند.

وي از تدوين دستورالعمل‌ها و برنامه‌هاي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم خبر داد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/11064
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است