يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

56 هزار میلیار ریال تسهیلات بانک تجارت برای صنعتگران ایرانی

  تاريخ:بيست و يکم آبان 1387 ساعت 15:31   |     کد : 10846   |     مشاهده: 1443
به گزارش صنعت نیوز، بانک تجارت تا پایان شهریور ماه امسال بیش از 148 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرده که در این میان بخش صنعت با 56 هزار میلیارد ریال بیشترین سهم را از تسهیلات اعطایی این بانک به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بانک تجارت تا پایان شهریور ماه امسال بیش از 148 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرده که در این میان بخش صنعت با 56 هزار میلیارد ریال بیشترین سهم را از تسهیلات اعطایی این بانک به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت مانده خالص پرداختی این بانک در بخشهای مختلف افتصادی تا پایان شهریور ماه در بخش بازرگانی و خدمات 34 هزار میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان 28 هزار میلیارد ریال ، در بخش صنعت و معدن 56 هزار میلیارد ريال ، در بخش کشاورزی 26 هزار میلیارد ريال و در بخش صادرات چهار هزار و سیصد میلیارد ریال بوده است . بیش از 90% این تسهیلات به فعالان بخش خصوصی تخصیص یافته است.

همچنین طی سه سال گذشته که دستور حمایت مالی از بنگاه های کوچک اقتصادی و زود بازده به نظام بانکی ابلاغ شد بانک تجارت بیش از 30 هزار نفر از هموطنان نجر شده است.

از جمله مهمترین طرح های زیر بنایی اقتصاد کشور که هم اینک بانک تجارت به عنوان بانک عامل تأمین مالی آنها را بر عهده گرفته می توان به متانل کاوه کارخانجات نساجی سبلان پارچه ، مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران ، پتروشیمی خارک ، لاستیک کردستان ، آلومینیوم جنوب و ... اشاره کرد. علاوه بر این بانک تجارت این بانک از ابتدای سال 87 تا کنون بیش از پانزده هزار میلیاردريال تسهیلات ريالی و 2500 میلیون یورو تسهیلات ارزی به طرح های نفتی و پتروشیمی کشور اختصاص داده است.

همچنین در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و طی یک برنامه زمانبندی شده، تعداد دستگاههای پایانه فروش (POS) بانک تجارت از 16 هزار دستگاه به بیش از 40 هزار دستگاه در پایان سالجاری و تعداد دستگاههای خود پرداز این بانک به بیش از 1700 دستگاه تا پایان امسال افزایش خواهد یافت . این در حالی است که هم اکنون بیش از سه میلیون و ششصد هزار نفر از هموطنان با در اختیار داشتن تجارت کارت، خدمات مورد نیاز خود را از طریق بانک تجارت در یافت می کنند.

شایان ذکر است بانک تجارت هم اینک با در اختیار داشتن بیش از 1900 شعبه در سراسر کشور انواع خدمات بانکی را از طریق سامانه های الکترونیک خود بصورت لحظه ای به مشتریان ارائه می کند.

http://sanatnews.ir/News/1/10846
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است