يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

چند بازار بورس اسيا با کاهش ارزش سهام به کار خود پايان دادند

  تاريخ:هجدهم آبان 1387 ساعت 10:24   |     کد : 10584   |     مشاهده: 1481
به گزارش صنعت نیوز، بازارهاي بورس توکيو، شانگهاي و سيدني پنجشنبه با کاهش ارزش سهام به کار خود پايان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بازارهاي بورس توکيو، شانگهاي و سيدني پنجشنبه با کاهش ارزش سهام به کار خود پايان دادند.

شاخص نيکي دويست و بيست و پنج در پايان معاملات امروز بورس توکيو ششصد و بيست و دو واحد معادل شش و پنجاه و سه صدم درصد از دست داد و به هشت هزار و هشتصد و نود و نه مميز چهارده واحد رسيد.

ارزش سهام در بورس توکيو در معاملات دو روز گذشته به علت اميدواري هاي ناشي از انتخاب باراک اوباما به رياست جمهوري آمريکا، يازده درصد افزايش پيدا کرده بود اما افزايش ارزش ين در برابر دلار و کاهش ارزش سهام در پايان معاملات ديشب وال استريت موجب شد ارزش سهام امروز در بازارهاي بورس کاهش پيدا کند.

شاخص تاپيکس نيز در بورس توکيو، پنجاه و هفت مميز شصت و يک واحد معادل پنج و نود و شش صدم درصد از دست داد و به نه هزار و نهصد مميز سي واحد رسيد.

ارزش سهام در بازارهاي بورس چين نيز در پايان معاملات صبح امروز پنجشنبه دو و نيم درصد کاهش يافت.

شاخص ترکيبي بورس شانگهاي چهل و سه مميز نود و هشت واحد معادل دو و نيم درصد از دست داد و به يک هزار و هفتصد و شانزده مميز شصت و سه واحد رسيد.

شاخص سهام در بورس شنجن نيز صد و پنجاه و پنج مميز هفتاد و هفت واحد معادل دو و شصت و شش صدم درصد از دست داد و به پنج هزار و هفتصد و ده مميز صفر يک واحد رسيد.

بورس سيدني در استراليا نيز با کاهش چهار و سي صدم درصدي ارزش سهام به کار خود پايان داد.

شاخص اس اند پي / اي اس ايکس دويست S&P/ASX 200 در بورس سيدني صد و هشتاد و شش مميز نه واحد از دست داد و به چهار هزار و صد و چهل و نه مميز هفت واحد رسيد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/10584
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است