دو شنبه 31 ارديبهشت 1403

حضور همزمان هشت فروند کشتی پست پاناماکس در بندر امام (ره)

  تاريخ:شانزدهم آبان 1387 ساعت 11:14   |     کد : 10545   |     مشاهده: 1753
به گزارش صنعتی نیوز، به دنبال پهلوگیری و انجام عملیات تخلیه همزمان هشت فروند کشتی پاناماکس ، بندر امام خمینی (ره) رکورد جدیدی در رمینه عملیات و بار گیری کشتی ها کسب کرد .

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، به دنبال پهلوگیری و انجام عملیات تخلیه همزمان هشت فروند کشتی پاناماکس ، بندر امام خمینی (ره) رکورد جدیدی در رمینه عملیات و بار گیری کشتی ها کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی ، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود :‌براساس برنامه ریزی های به عمل آمده جهت ورود محمولات غلات به کشور ،بندر امام خمینی (ره) ،به عنوان بندر انحصاری ورود و تخلیه غلات در استان خوزستان ،با تلاش و جدیت کارکنان واحد دریایی و بندری موفق به تخلیه این تعداد کشتی که هفت فروند حامل غلات و یک فروند حامل شکر است، در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

علیرضا خجسته درباره ویژگی های این تعداد کشتی اظهار داشت: آبخور این هشت فروند کشتی بین حداقل 12 و حداکثر 14 متر بوده که به ترتیب حامل گندم ، ذرت ، دانه های روغنی و شکر بوده که در مجموع بیش از 500 تن با بهره گیری از تجهیزات تخلیه مدرن نظیر مکنده های پرقدرت در انبارها و سایت های اختصاصی مجتمع بندری امام خمینی (ره) تخلیه و یا به صورت یکسره حمل گردید .

 

http://sanatnews.ir/News/1/10545
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است