يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تسهیلات ویژه برای صادرکنندگان نمونه

  تاريخ:پانزدهم آبان 1387 ساعت 09:55   |     کد : 10431   |     مشاهده: 1497
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران از پرداخت تسهیلات ویژه نمایشگاهی به صادرکنندگان نمونه کشور برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران از پرداخت تسهیلات ویژه نمایشگاهی به صادرکنندگان نمونه کشور برای نخستین بار خبر داد.

امیرهوشنگ کارگر افزود: سقف تسهیلات پرداختی برای شرکت در نمایشگاههای خارج از کشور ویژه صادرکنندگان نمونه، در نمایشگاه های اختصاصی تا 60 درصد و در نمایشگاه های تخصصی بین المللی تا 70 درصد هزینه ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: تا کنون تسهیلات پرداختی شامل 30 و 40 درصد هزینه های شرکت در نمایشگاه های اختصاصی و تخصصی بین المللی بود که تمام صادرکننده ها می توانستند از ان استفاده کنند و کماکان ادامه دارد اما از امسال تسهیلات پرداختی به صادرکننده های نمونه، هر سال به ترتیب یاد شده افزایش خواهد یافت.

این مسئول اضافه کرد: در بازار عراق علاوه بر تسهیلات قبلی کمک های ویژه ای از قبیل پرداخت 100 درصد هزینه های نمایشگاهی برای مشارکت متقاضیان واجد شرایط در نمایشگاههای اختصاصی تا سقف 35 میلیون ریال و برای مشارکت در نمایشگاه های تخصصی بین المللی تا سقف 45 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که سقف این تسهیلات برای صادرکنندگان نمونه به ترتیب تا سقف 70 و 100 میلیون ریال قابل افزایش خواهد بود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/10431
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است