سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

شاخص سهام در بورس هاي جهان سير صعودي داشتند

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 11:44   |     کد : 10081   |     مشاهده: 1511
به گزارش صنعت نیوز، ارزش شاخص سهام بازار بورس کشورهاي مهم اقتصادي جهان در پايان معاملات روز چهارشنبه همگي افزايش يافتند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، ارزش شاخص سهام بازار بورس کشورهاي مهم اقتصادي جهان در پايان معاملات روز چهارشنبه همگي افزايش يافتند.

به گزارش شبکه تلويزيوني يورونيوز ، ارزش شاخص سهام " يوروستوکس 50"(EUROSTOX50) در بازار بورس اتحاديه اروپا، با پنج و شصت و يک صدم درصد افزايش به دو هزار و پانصد و پانزده واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "داو-جونز"(DOW JONS) در بازار بورس نيويورک، با نود صدم درصد افزايش به نه هزار و صد و چهل و هفت واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "نزدک" (NASDAQ)باز هم در بازار بورس نيويورک ،با يک و بيست و نه صدم درصد افزايش به هزار و ششصد و هفتاد واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "نيکي225 "(NIKKEI225) در بازار بورس توکيو، با هفت مميز هفتاد و چهار صدم درصد افزايش به هشت هزار و دويست و يازده واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "هانگ سنگ"(HANG SENG) در بازار بورس هنگ کنگ ، با هشتاد و چهار صدم درصد افزايش به دوازده هزار و هفتصد و دو واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "اس ام آي" (SMI) در بازار بورس سوئيس،با شش مميز هجده صدم درصد افزايش به پنج هزار و هشتصدو هشتاد واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "آر تي اس آي" (RTSI) در بازار بورس روسيه ، با بيشترين افزايش ، يعني با يازده مميز هشتاد و هشت صدم درصد افزايش به ششصد و چهل و چهار واحد رسيد.

http://sanatnews.ir/News/1/10081
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است