دو شنبه 31 ارديبهشت 1403

نجات جان کارکنان موتور لنج باری توسط مرکز MRCC بندر امام خمینی

  تاريخ:هشتم آبان 1387 ساعت 13:31   |     کد : 10032   |     مشاهده: 1713
به گزارش صنعت نیوز، نیروهای مرکز MRCC بندر امام خمینی در 90 مایلی این بندر جان 5 نفر از کارکنان یک موتور لنج باری را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، نیروهای مرکز MRCC بندر امام خمینی در 90 مایلی این بندر جان 5 نفر از کارکنان یک موتور لنج باری را نجات دادند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: این شناور که از بندر دیلم واقع در استان بوشهر به سمت کشور کویت در حرکت بود در 90 مایلی بندر امام خمینی دچار آبگرفتگی شدید شد.

علیرضا خجسته ادامه داد: پس از اعلام شرایط اضطراری از سوی شناور حادثه دیده ، مرکز MRCC (جستجو و نجات دریایی) بندر امام خمینی شناور تندرو ناجی 7 را به محل حادثه اعزام نمود که با توجه به قرائت مکرر پیام اضطرار ی توسط نیروی اعزامی ، بانزدیک شدن این شناور به محل حادثه ، ارتباط شناور ب مرکز MRCC و ناجی 7 قطع شد.

خجسته خاطر نشان کرد: پس از قطع ارتباط با شناور حادثه دیده ، مرکز MRCC بندر امام خمینی به شناور ناجی 7 دستور آغاز عملیات جستجوی مربعی در حوالی محل حادثه را داد که پس از 15 دقیقه شناور ناجی 7 موتور لنج را در حالت غرق کامل یافته و کلیه پرسنل آن را که به لایف رفت شناور پناه برده بودند یافته و به بندر امام خمینی(ره) انتقال داد.

http://sanatnews.ir/News/1/10032
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است