يک شنبه 8 مهر 1403

آیین‌نامه‌ جدید مزاحمت‌های تلفن همراه

  تاريخ:بيستم خرداد 1387 ساعت 12:00   |     کد : 979   |     مشاهده: 231

صنعت نیوز: کشف مزاحمت تلفنی مختص تلفن همراه هم‌اکنون در دست هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار در حال بررسی است و پس از تایید به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیشنهاد می‌شود تا از این پس با تمام مزاحمان اپراتورهای مختلف به طور یکسان و بر اساس این آیین‌نامه برخورد شود.

محمد آبایی - مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت شرکت ارتباطات سیار با اشاره به بحث مزاحمت‌های تلفنی برای مشترکان همراه اول افزود قبل از انقلاب اسلامی قوانینی درخصوص برخورد با مزاحمان تلفنی که در آن زمان تنها تلفن ثابت بود، وجود داشت که به تصویب مجلس نیز رسیده بود و در حال حاضر به این دلیل که این قانون از نظر حقوقی منسوخ نشده و مجلس آن را رد نکرده است، کماکان به قدرت خود باقی است و اجرا می‌شود.

وی با بیان این که در مزاحمت‌هایی که برای بار اول اتفاق می‌افتد، تلفن همراه به مدت یک هفته قطع می‌شود، گفت: البته اخطاری از طرف شرکت ارتباطات سیار به شماره آن مشترک ارسال می‌شود و بعد از تکرار به مدت 3 ماه و برای بار سوم به طور کلی ارتباط قطع شده و سلب امتیاز می‌شود.

او تصریح کرد: اگر کسی مزاحم تلفنی داشته باشد می‌تواند با تکمیل فرم کشف مزاحمت در هر کدام از ادارات مشترکان ما این درخواست را ارایه دهد که این درخواست مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و در صورت تایید بر اساس این قانون اجرا و عملی می‌شود.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت شرکت ارتباطات سیار گفت: اگر مزاحمت‌های تلفنی از طرف مشترکان دیگر اپراتورها باشد، با آن اپراتورها مکاتبه می‌کنیم تا با مزاحم برخورد کنند.

آبایی اظهار کرد: البته در برخی مواقع با مزاحم‌های تلفنی مواجه می‌شویم که شدت این مزاحمت‌ها زیاد است که مشترکان به مراجع قضایی شکایت می‌دهند که آن‌ها نیز از ما استعلام کرده و در صورت تایید ما، خود مراجع قضایی مجازات‌هایی دارند و بر اساس قوانین خود با آن مزاحمان برخورد می‌کنند.

http://sanatnews.ir/News/1/979
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است