شنبه 9 تير 1403

ثبت نخستین گواهینامه برند در ایران

  تاريخ:يازدهم خرداد 1387 ساعت 17:16   |     کد : 793   |     مشاهده: 285

به گزارش صنعت نیوز، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، نخستین گواهینامه ثبت برندهای معروف را در گمرکات کشور ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، برند یا نام تجاری، نمادی است که با هدف فروش محصولات یا خدمات به کار برده می ‌شود.

مدیرکل بازرسی وامورصادرات و واردات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هدف از ثبت گواهینامه برند را ایجاد تسهیلات برای وارد کنندگان و صادرکنندگان برشمرد .

پیروزبخت گفت : با حذف بروکراسی اداری برای واردات کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت و با برند معتبر، این امر برای واردکنندگان تسهیل خواهد شد.

وی افزود : ثبت گواهینامه برندهای معروف ، موجب کاهش ماندگاری کالا در گمرکات و کاهش هزینه های ترخیص می شود و درنهایت بر قیمت نهایی محصول تاثیر خواهد داشت.

پیروزبخت افزود: با این اقدام نمایندگیهای مجاز ملزم به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ترخواهند بود و نصب هولوگرام حاوی نشان استاندارد روی محصولات حاکی از آن است که کالاها به وسیله نمایندگی مجاز و زیر نظارت سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران وارد کشور شده است.

وی گفت: درگام نخست گواهی ثبت برند برای محصولات لوازم خانگی از قبیل آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، جاروبرقی ، چرخ گوشت و اتوبخار صادر شده است .

http://sanatnews.ir/News/1/793
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است