چهارشنبه 6 تير 1403

راه اندازی سرویس GPRS تا پایان سال در ایران

  تاريخ:چهارم شهريور 1387 ساعت 10:46   |     کد : 5828   |     مشاهده: 193
به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی‌ سرویس GPRS تلفن همراه تا پایان سال در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی‌ سرویس GPRS تلفن همراه تا پایان سال در کشور خبر داد.

صابر فیضی اظهار کرد:‌ در حال حاضر این سرویس به صورت آزمایشی در شهر تهران راه‌اندازی شده و انتظار داریم تا پایان سال شاهد گسترش آن در تمام مناطق کشور باشیم.

وی خصوصی‌سازی را یکی از تحولات اساسی در ارایه‌ی خدمات به مشترکان ذکر کرد و افزود: از خصوصی کردن شرکت دو قشر سود می‌برند که یکی از آن‌ها مشترکان و دیگری کارکنان هستند و با توجه به ایجاد رقابت در قیمت و خدمات مشترکان می‌توانند قیمت و خدمات مورد علاقه خود را از این اپراتورهای مختلف انتخاب و از خدمات آن شرکت استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از برگزاری مزایده برای انتخاب اپراتور سوم تلفن همراه در کشور در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: اپراتور سوم باید با استفاده از فن‌آوری جدید و پیشرفته تحولی اساسی در صنعت تلفن همراه ایجاد کند.

فیضی صادرات خدمات فنی و مهندسی ارتباطی را یکی از خواسته‌های اساسی شرکت دانست و گفت: با خصوصی کردن شرکت امکان ارایه خدمات در کشورهای همسایه فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مورد خطوط تلفن ثابت و سیار موجود در کشور گفت:‌ در حال حاضر بیش از 24 میلیون و 500 هزار خط تلفن ثابت و 27 میلیون خط تلفن همراه اول در کشور وجود دارد که بر اساس قانون شرکت مخابرات ایران فقط مجاز به ارایه 30 میلیون خط تلفن ثابت و 38 میلیون تلفن همراه در کشور است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/5828
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است