چهارشنبه 6 تير 1403

285 نمایشگاه پاییزه در 279 شهر

  تاريخ:دوم شهريور 1387 ساعت 15:07   |     کد : 5637   |     مشاهده: 199
به گزارش صنعت نیوز، معاون توسعه داخلی وزارت بازرگانی از برپایی 285 نمایشگاه پاییزه با 20 هزار غرفه در 279 شهر ایران خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون توسعه داخلی وزارت بازرگانی از برپایی 285 نمایشگاه پاییزه با 20 هزار غرفه در 279 شهر ایران خبر داد .  

محمد صادق مفتح امروزشنبه در حاشیه نشست مشترک رئیس کل بانک مرکزی با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود : تا قبل از دولت نهم بیشترین تعداد نمایشگاه هایی که وزارت بازرگانی در طول سال برپا می کرد 15 نمایشگاه بود که در چند شهر بزرگ متمرکز بود .

وی افزود: در دولت نهم نخستین تصمیم آن بود که برپایی این نمایشگاه ها به خود مردم و اصناف واگذار شود که هم اکنون نیز با استقبال بی سابقه مردم روبرو هستیم .

مفتح استقبال از این نمایشگاه ها را نشانه کیفیت و قیمت مناسب اجناس عرضه شده دانست و گفت : تقاضا های زیادی برای فصلی شدن این نمایشگاه ها که در پاییز و بهار برگزار می شود وجود دارد.

وی درباره قیمت پودر های شوینده گفت :‌ انجمن تولید کنندگان پودر های شوینده متعهد شده است که قیمت این محصول را یک سال ثابت نگه دارد و حتما توانایی این کار را خواهد داشت .

معاون وزیر بازرگانی گفت : درباره روغن نباتی نیز ، انجمن مربوط به آن توانست بازار را کنترل کند و بازارسیمان نیز با واگذاری بخشی از کار به انجمن ،‌ آرام است .

http://sanatnews.ir/News/1/5637
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است