چهارشنبه 6 تير 1403
وزير کار :

قانون کار ظرفيت هاي خوبي دارد

  تاريخ:دوم شهريور 1387 ساعت 13:21   |     کد : 5614   |     مشاهده: 199
به گزارش صنعت نیوز، وزير کار و امور اجتماعي با بيان اين که قانون کار ظرفيت هاي خوبي دارد ،گفت: بايد از ظرفيت هاي اين قانون به بهترين نحو استفاده کنيم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، وزير کار و امور اجتماعي با بيان اين که قانون کار ظرفيت هاي خوبي دارد ،گفت: بايد از ظرفيت هاي اين قانون به بهترين نحو استفاده کنيم.   

دکتر "سيد محمد جهرمي" افزود: بخش زيادي از قانون کار از توليد و حقوق مربوط به کارگر و کارفرما حمايت مي کند و نگاه ما نيز براي رفع مشکلات و موانع پيشروي توليد، بايد نگاهي پيشگيرانه باشد.

وي سپس بر ضرورت فعاليت بيشتر بخش خصوصي و حمايت بيشتر مسوولان از اين بخش تاکيد کرد و اظهار داشت: دولتي بودن بسياري از امور و بزرگ شدن بدنه دولت باعث کمتر شدن فعاليت بخش خصوصي مي شود و در کنار رشد بدنه دولت، بدنه بخش خصوصي روز به روز کوچک تر مي شود.

وزير کار و امور اجتماعي در ادامه اظهار داشت: وقتي سياستگذاري ها، نظارت و اجراي امور مربوط به نظام آموزشي، پزشکي، مخابرات و ... با تفکر دولتي و تنها با هدف جذب اعتبارات تنها در اختيار يک دستگاه باشد ، به طور قطع، بهره وري در جامعه حاصل نخواهد شد.

جهرمي در خاتمه گفت: بايد در کشور به مقوله توليد و توسعه صنايع توليدي توجه بيشتري داشته باشيم و ضمن تامين منابع مورد نياز بخش خصوصي، موانع حضور و مشارکت بخش خصوصي را مرتفع کنيم.

http://sanatnews.ir/News/1/5614
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است