شنبه 9 تير 1403

تجلیل از چهره های نوآور شهر تهران

  تاريخ:بيست و سوم مرداد 1387 ساعت 10:16   |     کد : 4949   |     مشاهده: 245
به گزارش صنعت نیوز، نخستین جشن نکوداشت چهره های نوآور شهر تهران با حضور شهردار پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، نخستین جشن نکوداشت چهره های نوآور شهر تهران با حضور شهردار پایتخت برگزار شد.

در این مراسم از محمدرضا گنج علی، مجید هروی،پرویز نوروزی،عیسی یاوری، میرفصل الله موسوی و مهران جوانبخت چهره های علمی که به عنوان برترین نوآوران پایتخت و پر استناد ترین پژوهشگران در فهرست 21 نفره پژوهشگر برتر جهانی ایران قرار گرفته اند، تجلیل و قدردانی شد.

اکبر بختیاری دبیر این مراسم با اشاره به اینکه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت، نوآوری و تولید دانش از این پژوهشگران تجلیل شده است به خبرنگار ما گفت: انتخاب این افراد به عنوان چهره های نام آور و نوآور ایرانی براساس شاخص های بین المللی ISI صورت گرفته است.

وی افزود: پراستناد ترین پژوهشگران، صاحبان کرسی های نظریه پردازی و پیشگام در زمینه دانش های نو از مهمترین ملاک های این انتخاب بوده است.

براساس این گزارش در ادامه از سردبیران و مسئولان سه نشریه برتر از جمله فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی، مجله پژوهش های اقتصادی ایران و مجله پژوهش های زنان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در بخش ویژه این مراسم یاد و خاطره زنده یاد دکتر کاظم آشتیانی بنیانگذار موسسه پژوهشی رویان و چهره برتر و نوآور در زمینه علوم و فنون نوین زیستی که در دی سال 84 درگذشت، گرامی داشته شد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز در حاشیه این مراسم با شادباش نیمه شعبان ولادت قائم آل محمد (عج) گفت: دانشمندان و شخصیت های برجسته علمی که برای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب از هیچ کاری فروگذار نمی کنند منتظران واقعی هستند.

وی همچنین افزود: شهرداری تهران با هدف تشویق دانشمندان برای رسیدن به مرزهای جدیدی از علم و دانش و انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان تجلیل و قدردانی از چهره های علمی و نام آور کشور را در دستور کار قرار داده است.

فرهنگسرای تفکر نخستین جشن نکوداشت چهره های نام آور شهر تهران را در تالار حرکت برگزار کرد.

http://sanatnews.ir/News/1/4949
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است