شنبه 9 تير 1403

بزرگترین نمایشگاه دائمی گل و گیاه خاورمیانه در تهران

  تاريخ:نوزدهم مرداد 1387 ساعت 15:03   |     کد : 4635   |     مشاهده: 187
به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز : چهارم شهریور بزرگترین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه خاورمیانه با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، در تهران گشایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز : چهارم شهریور بزرگترین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه خاورمیانه با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، در تهران گشایش خواهد یافت. 

علی محمد مختاری افزود : این نمایشگاه با مساحت17هزار متر مربع با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی ، آماده بهره برداری است .

وی گفت : این نخستین نمایشگاه دائمی گل و گیاه ایران و بزرگترین نمایشگاه از نوع خود در خاورمیانه است که با همت کارشناسان و معماران داخلی ساخته شده و سازه آن نیز در خاورمیانه منحصر به فرد است .

این مقام مسئول در خصوص تاثیر احداث این نمایشگاه در صنعت گل و گیاه کشور افزود : ایران از لحاظ تولید گل و گیاه در دنیا در رتبه 17 و در صادرات در رتبه 107 جهان قرار دارد .

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز گفت : برپایی این نمایشگاه دائمی که فرصت حضور کشورهای برتر تولید کننده این محصول در دنیا ، از جمله هلند را فراهم می کند ، به رونق تولید و صادرات گل و گیاه در ایران بسیار کمک خواهد کرد .

 

   

http://sanatnews.ir/News/1/4635
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است