دو شنبه 11 تير 1403

واگذاری خط همراه مشترکان بدهکار

  تاريخ:شانزدهم مرداد 1387 ساعت 11:21   |     کد : 4353   |     مشاهده: 209
به گزارش صنعت نیوز، معاون مدیر کل مشترکان شرکت ارتباطات سیار گفت : چنانچه مشترکان بدهکار همراه اول بدهی خود را در مهلت مقرر پرداخت نکنند خط تلفن همراه آنها واگذار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون مدیر کل مشترکان شرکت ارتباطات سیار گفت : چنانچه مشترکان بدهکار همراه اول بدهی خود را در مهلت مقرر پرداخت نکنند خط تلفن همراه آنها واگذار می شود .

علی رضا اصغر نژاد با بیان این که چنانچه مشترک بدهی خود را پرداخت نکند ، خط تلفن همراه مشترک بدهکار پس از دو دوره قطع و پس از مدت زمان 20 روز از شبکه خارج می شود .

وی افزود : با پایان مهلت20 روزه شرکت ارتباطات سیار به مشترک ، یک فرصت 6 ماهه به مشترک داده می شود تا بدهی خود را پرداخت و خط خود را دوباره فعال کند .

معاون مدیر کل مشترکان شرکت ارتباطات سیار گفت : در صورتی که مشترک در این مهلت بدهی خود را پرداخت نکند همراه اول، خط تلفن همراه فرد را سلب امتیاز می کند .

اصغر نژاد اضافه کرد : همراه اول بدهی مشترک را از ودیعه موجود نزد شرکت کسر و مازاد بدهی مشترک را از طریق مراجع قضایی پی گیری می کند .

در حال حاضر ، سیم کارت های کمتر از 50 هزار تومان بدهی قطع نمی شود ، بلکه در صورت رسیدن بدهی به بیش از 50 هزار تومان ، سه بار پیام برای مشترک ارسال می کند و در صورت پرداخت نکردن ، سیم کارت ابتدا به صورت یک طرفه و در نهایت پس از یک هفته به طور کامل قطع می شود .

 

http://sanatnews.ir/News/1/4353
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است