دو شنبه 11 تير 1403

مجمع خيرين سلامت در 15 استان کشور آغاز بکار کرد

  تاريخ:شانزدهم مرداد 1387 ساعت 11:14   |     کد : 4352   |     مشاهده: 211
به گزارش صنعت نیوز، مشاور وزير بهداشت و رييس هيئت مديره مجمع خيرين سلامت گفت : اين مجمع در 15 استان آغاز به کار کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، مشاور وزير بهداشت و رييس هيئت مديره مجمع خيرين سلامت گفت : اين مجمع در 15 استان آغاز به کار کرده است .

سيد رضا نبوي افزود : در پي اين هستيم که از دولت و مجلس براي خيراني که در اين امر با مجمع خيران سلامت همکاري مي کنند تسهيلات ويژه اي اخذ کنيم .

وي گفت : در حال حاضر با توجه به ظرفيت هاي موجود در امر تجهيز مراکز درماني ، نيازمند کمک خيران هستيم تا با کمک آنان بتوانيم براي ارتقاي سلامت و بهداشت جامعه گام هاي موثري برداريم .

نيري افزود : با عنايت به فرهنگ خير و خير خواهي ، اطلاعات موجود و بازديد از مراکز مختلف ، کارهاي زيربنايي و بزرگي را خيران انجام داده اند و کارهاي بسيار مهم ديگري نيز در بخش سلامت در دست اقدام است که از جمله آنها مي توان به احداث مراکز درماني و تجهيز مراکز بيمارستاني با کمک خيران داخل و خارج از کشور اشاره کرد .

رييس مجمع خيرين سلامت از همه خيران در داخل و خارج کشور خواست با مجمع خيران سلامت کشور همکاري نزديکي داشته باشند و اين مجمع را با کمک هاي خود براي پيشبرد اهداف خيرخواهانه مجمع ياري دهند .

مجمع خيران سلامت کشور با شماره تلفن هاي 888122953 و 81634106 آمادگي لازم براي پاسخگويي به هموطنان به ويژه خيران را دارد .

 

http://sanatnews.ir/News/1/4352
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است