دو شنبه 18 تير 1403

امكان كنترل تلفن همراه نوجوانان

  تاريخ:چهاردهم مرداد 1387 ساعت 13:22   |     کد : 4177   |     مشاهده: 1037

T- Mobile برنامه جدیدى را براى تلفن هاى همراه طراحى کرد که والدین مى توانند از طریق آن استفاده کودکان از تلفن همراه را کنترل کنند.

  

 

 با وجود این که شرکتT- Mobile گوشى هاى مخصوص کودکان و نوجوانان ارائه نمى کند، اخیرا سیستمى را موسوم به « Family Allowances » براى کنترل چگونگى استفاده کودکان از تلفن همراه توسط والدین طراحى کرده است.

 

 این سیستم به والدین این امکان را مى دهد که اجازه استفاده از تلفن همراه را به صورت محدود و به طور ماهانه به نوجوانان خود بدهند. این سرویس با گوشى هاى T- Mobile سازگار است و تمام سرویس  ها را مانند مکالمه، پیام کوتاه، جستجوى وب و دانلود در بر مى گیرد.

 

در صورتى که اجازه استفاده از هر کدام از این قابلیت  ها توسط والدین صادر نشده باشد، آن قابلیت در تلفن همراه قابل استفاده نخواهد بود. نوجوانان مى توانند با شماره هایى که از طرف والدین به صورت دائم مجاز شده است، تماس داشته باشند و والدین نیز مى توانند با استفاده از این سرویس زمان استفاده از تلفن همراه را نیز به طور روزانه براى نوجوانان محدود کنند.این سرویس بزودى با قیمت ۲ دلار در ماه در آمریکا ارائه مى شود. شرکت AT&T پیش از این سرویس مشابهى را به نام Smart Limits ارائه کرده است

 

http://sanatnews.ir/News/1/4177
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است