دو شنبه 18 تير 1403

نام خالدی در تالار مشاهیر فیلا

  تاريخ:چهاردهم مرداد 1387 ساعت 11:11   |     کد : 4151   |     مشاهده: 915

شبکه خبر: رئیس كمیته داوران فدراسیون كشتی كشورمان، امروز درباره وضع داوران ایران برای قضاوت در المپیك 2008 پكن گفت: دو داور ایرانی به نام های آقایان طهماسبی و طالبی، برای حضور در المپیك پكن، پنجشنبه، تهران را به قصد چین ترك می كنند.

 

خالدی، با اشاره به حضور 60 داور در المپیك پكن، تصریح كرد: تعداد داوران ایرانی برای حضور در المپیك پكن، در مقایسه با المپیك آتن، یك نفر كمتر شده است و علت آن باید بررسی شود.

 

داور بین المللی بازنشسته كشورمان، درباره انتخاب داوران برای حضور در رقابت های فینال هم گفت: روش قضاوت داوران در المپیك، بسیار مهم استف ولی "فیلا" روی همه داوران، شناخت كافی دارد.

خالدی، با اشاره به حضور خود در رقابت های المپیك پكن گفت: فیلا در تصمیم جدید خود می خواهد افزون بر كشتی گیران، داوران را هم به تالار مشاهیر خود اضافه كند.

 

داور بین المللی بازنشسته كشورمان، با اشاره به حضور نام كشتی گیران شاخص مثل مدوید، تختی و كارولین در این تالار اعلام كرد: قرار است نام من هم در تالار مشاهیر كشتی جهان قرار بگیرد و در المپیك پكن از من قدردانی شود و با اهدای دیپلم مخصوص، نام من در تالار مشاهیر كشتی ثبت شود.

 

رئیس كمیته داوران فدراسیون كشتی، تاكید كرد: من به عنوان نماینده همه جامعه داوری، این مقام را خواهم گرفت و این افتخار متعلق به همه جامعه داوری ایران است.

 

داور بین المللی بازنشسته كشورمان، درباره تغییر قوانین كشتی در نشست هیئت رئیسه فیلا در پكن هم گفت: درباره این موضوع فقط هیئت رئیسه فیلا نظر می دهد و از ایران هم آقای دكتر محمد توكل در این نشست حضور خواهد یافت.

 

خالدی، تغییرات را بیشتر در كشتی فرنگی دانست و تاكید كرد: این تغییرات بعد از المپیك، به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/4151
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است