دو شنبه 18 تير 1403

تاكسی خبرساز هرروز در شبكه‌ خبر

  تاريخ:سيزدهم مرداد 1387 ساعت 09:53   |     کد : 4012   |     مشاهده: 909

ایسنا: «تاكسي خبرساز» كاري از گروه اجتماعي شبكه‌ي خبر به تهيه‌كنندگي سلمان حمزه‌پور و معصومه دايي همداني در 16 قسمت 10 دقيقه‌اي ساخته شده كه از نيمه مرداد ماه به‌صورت روزانه ساعت 14:48 دقيقه برروي آنتن مي‌رود.

 

به گزارش روابط عمومي شبكه‌ي خبر، برنامه‌ي «تاكسي خبرساز» به بررسي موضوعات روز، معضلات و مشكلات اجتماعي مي‌پردازد و در جهت نيل به اهدافي هم‌چون اشاعه‌ي نكات مثبت اخلاقي، اجتماعي و ديني در بين مردم، نكوهش مسائل و معضلات منفي اجتماعي و طرح و بررسي مسايل روزمره سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي با محوريت موضوعاتي چون آموزش حقوق شهروندي، تقبيح قانون‌شكني، نقد قانون گريزي و ... توليد مي‌شود.

 

اين مجموعه به‌صورت مستندي درون يك تاكسي كه در آن دوربين مخفي به‌كار رفته است توليد مي‌شود و دراين تاكسي علاوه بر رانندگي يك كارشناس مسائل اجتماعي يا مسوولان مربوطه بحث حضور دارند.

 

دراين برنامه سعي مي‌شود با مطرح‌كردن موضوعي از مسائل و معضلات اجتماعي به بحث و بررسي پيرامون آن با استفاده از نظرات كارشناسان برنامه و نظرات مردمي پرداخته شود و در نهايت ضمن تجزيه و تحليل موضوع، نتيجه‌ي كارشناسي توسط كارشناس يا مسوول ضمن ارائه‌ي راهكار گرفته مي‌شود.

http://sanatnews.ir/News/1/4012
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است