دو شنبه 18 تير 1403

جانبازان عكاس، تجليل مي‌شوند

  تاريخ:دوازدهم مرداد 1387 ساعت 16:32   |     کد : 4004   |     مشاهده: 941

رونمايي آلبوم «ديدار صبح» و مراسم تجليل از عكاسان جانباز همزمان با ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) برگزار مي‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، محمد احساني معاون فرهنگي اين سازمان، با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت روز جانباز و به منظور تجليل از ايثارگران و رشادت‌هاي اين عزيزان، آلبوم عكس ديدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب با عنوان «ديدار صبح» در فرهنگسراي پايداري رونمايي مي‌شود.

وي همچنين به افتتاح نمايشگاه عكس هنرمنداني كه بالاي 50 درصد جانبازي دارند اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه شامل عكس‌هايي است كه جانبازان با موضوعات مختلف ثبت كرده‌اند و عكاسان اين نمايشگاه كه مجموعا 8 هنرمند هستند، مورد تجليل قرار مي‌گيرند.

وي با بيان اينكه نمايشگاه مذكور در فرهنگسراي پايداري آغاز به كار مي‌كند اظهار داشت: نمايشگاه در طول ماه شعبان به صورت سيار در قالب باشگاه تهران در كل مراكز وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران پيگيري مي‌شود.

وي در ادامه يادآور شد: علاوه بر تجليل از 8 عكاس جانباز، 6 عكاس كه عضو خانه عكاسان ايران هستند و عكس‌هاي ديدار 2 سال پيش جانبازان با رهبر معظم انقلاب را ثبت كرده‌اند نيز تجليل مي‌شوند.

احساني گفت: انتخاب جانبازان عكاس در حقيقت برشي از هنرمندي اين ايثارگران و افتخارآفرينان جامعه است، هنرمنداني كه در عرصه پيكار و جهاد، هنر خود را به نمايش گذاشته‌اند.

وي در پايان از اهداي اين آلبوم به جانبازان خبرداد و در عين حال گفت: آلبوم عكس جانبازان به عنوان يك محصول فرهنگي در فروشگاه و نمايشگاه دائمي عرضه محصولات فرهنگي اين سازمان در معرض فروش قرار مي‌گيرد.

اين مراسم، 15 مرداد، ساعت 18 در فرهنگسراي پايداري، به نشاني خيابان شهيد ناطق نوري، ميدان قبا، پارك قبا برگزار مي‌شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/4004
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است