دو شنبه 18 تير 1403

كشتار هولناك در اتوبوس كانادا

  تاريخ:دوازدهم مرداد 1387 ساعت 16:31   |     کد : 4002   |     مشاهده: 951

«وينس ويگو آنگ لي» 40 ساله ساكن ادمونتون، آلبرتا در كانادا هنگام سفر با اتوبوس مسافر 22 ساله كنار دست خود را با ضربات متعدد چاقو كشت و سرش را از بدن جدا كرد.

به گزارش آسوشيتدپرس ، پليس وي را به قتل درجه 2 متهم كرد كه نشانه اين است كه به عقيده پليس وي با طرح قبلي مرتكب اين جنايت هولناك نشده است.

 

مسافران گفتند قرباني چهارشنبه شب در داخل اتوبوس كه از قسمتي متروك از بزرگراه ترانس كانادا، ‌در 12 مايلي پورتاژ لاپريري مي‌گذشت هدف ده‌ها ضربه چاقو قرار گرفت. پليس مشخصات مقتول را اعلام نكرده، اما دوستان ، وي را تيم مك كلين معرفي كردند.

 

ويليام كارون 23 ساله گفت: مك كلين جواني آرام بود اگرچه دوست داشت با دوستانش بجوشد. او جثه كوچكي داشت، 160 سانتي‌متر و حدود 60 كيلوگرم وزن و اصلا اهل درگيري و دعوا نبود.

 

شاهدان گفتند جنايت در شرايطي رخ داد كه بعضي از مسافران خواب بودند و بعضي ديگر از صفحه‌هاي تلويزيون‌هاي داخل اتوبوس فيلم «افسانه زورو» را مي‌ديدند. پليس گفت هنگام وقوع جنايت 37 مسافر در اتوبوس بودند.

 

پس از اين كه مسافران به دنبال يك توقف كوتاه سوار اتوبوس شدند، ضارب ــ بدون هيچ دليل ظاهري ــ چند ضربه با چاقو به مسافر كنار دستش زد و مسافران ديگر از ترس فرار كردند. او سپس سر مسافر را بريد.

 

گارنت كيتون كه در صندلي جلوي اين 2 نفر نشسته بود گفت: قاتل حدود يك ساعت پيش سوار اتوبوس شده بود. او از اول كنار مقتول ننشسته بود، اما پس از يك توقف جايش را عوض كرد. كيتون گفت پيش از حمله نشنيده بود كه آن دو با هم حرف بزنند. وي گفت ناگهان صداي جيغ شنيديم و برگشتيم. مرد چاقو به دست ايستاده بود و مدام به او چاقو مي‌زد.

 

كيتون گفت: او چاقويي خون‌آلود مثل رامبو داشت و مدام به بدن مقتول فرو مي‌برد. او با نهايت خونسردي كارش را مي‌كرد و قرباني فرياد مي‌كشيد. خشمي در صورتش نبود و مثل يك آدم ماشيني به قرباني ضربه مي‌زد.

 

وقتي راننده متوجه ماجرا شد اتوبوس را متوقف كرد و ساير مسافران فرار كردند. كيتون گفت كمي بعد او همراه راننده اتوبوس و راننده كاميوني كه ايستاده بود تا ببيند چه شده است، دوباره سوار اتوبوس شد.

 

وي گفت: قاتل قرباني را در كف اتوبوس دراز كرده و با كارد بزرگ شكاري داشت سرش را جدا مي‌كرد. قاتل به طرف اين 3 مرد آمد كه 3 نفري بيرون آمدند و در اتوبوس را بستند.

 

كيتون گفت: راننده وقتي قاتل مي‌خواست با اتوبوس فرار كند، اتوبوس را از كار انداخت. وي نگفت چطور. در حالي كه سه نفر با چكش و ديلم در اتوبوس را بسته بودند و قاتل نتوانست پياده شود ، به آرامي سراغ جسد رفت و سر مقتول را به جلوي اتوبوس آورد تا به آنان نشان دهد.

http://sanatnews.ir/News/1/4002
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است