جمعه 15 تير 1403

افزايش شاخص سهام دربازار بورس

  تاريخ:دهم مرداد 1387 ساعت 09:50   |     کد : 3843   |     مشاهده: 107

ارزش شاخص سهام در بازار بورسهاي عمده جهان در پايان معاملات ديروز، چهارشنبه همگي روندي صعودي را طي کردند.

به گزارش شبکه تلويزيوني يورونيوز، ارزش شاخص سهام بازار بورس اتحاديه اروپا يوروستوکس ( EUROSTOXX 50) ،با يک مميز بيست و هشت صدم درصد افزايش به سه هزار و سيصد و شصت و هفت مميز سي و سه صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام داوجونز (DOW-JONES) در بازار بورس نيويورک با يک مميز شصت و سه صدم درصد افزايش به يازده هزار و پانصد و هشتاد و سه مميز شصت و نه صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام نزدک(NASDAQ) نيز بازهم در بازار بورس نيويورک با چهل و چهار صدم درصد افزايش به دو هزار و سيصد و بيست و نه مميز هفتاد و دو صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام بازار بورس ژاپن( NIKKEI 225 ) با يک مميز پنجاه و هشت صدم درصد افزايش به سيزده هزار و سيصد سي و شش مميز هفتاد و نه صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام بازار بورس هنگ کنگ (HANG SENG) با يک مميز نود و چهار صدم درصد افزايش به بيست و دو هزار و ششصد و نود مميز شصت صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام بازار بورس زوريخ سوئيس (SMI) با يک مميز شصت و پنج صدم درصد افزايش به هفت هزار و صد و هشت مميز نود و يک صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام بازار بورس روسيه (RTSI) با دو مميز هفتاد و هشت صدم درصد افزايش به هزار و نهصد و چهل و نه مميز سه صدم واحد رسيد.

http://sanatnews.ir/News/1/3843
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است