جمعه 15 تير 1403

توسل به زور پنتاگون براي جذب نيرو

  تاريخ:هشتم مرداد 1387 ساعت 10:57   |     کد : 3737   |     مشاهده: 759

ارتش آمريکا براي جذب نيرو از تاکتيک هاي غيراخلاقي استفاده مي کند.

به گزارش شبکه خبري سي بي اس که از تلويزيون اسکاي نيوز پخش مي شود، جنگ هاي عراق و افغانستان ارتش آمريکا را تحت فشار زيادي قرار داده است.بسياري از مردان و زناني که در اين ارتش خدمت مي کنند بارها به ماموريت اعزام مي شوندو اين باعث مي شود جذب نيروهاي جديد بسيار دشوار شود. شبکه سي بي اس در بررسي هاي اختصاصي خود در هيوستون آمريکا دريافته است که برخي از واحد هاي ارتش آمريکا به منظور بالانگه داشتن شمار نيروهاي خود به تاکتيک زور و تهديد متوسل مي شوند.در حاليکه برخي نيروهاي جذب شده با يک قرارداد غيرالزام آور وارد ارتش آمريکا مي شوند و بر اساس آن مي توانند از تصميم خود منصرف شوند،واحدهاي جذب ،آنها را تهديد مي کنند اگر از تصميم خود انصراف دهند فراري محسوب مي شوند که در اين صورت بازداشت و زنداني خواهند شد.

سي بي اس تماس تلفني يک افسر واحد جذب نيرو در پنتاگون را با يک سرباز پخش کرد که در آن افسر در حال تهديد کردن اين سرباز است. خبرنگار شبکه در اين باره گفت اين تهديدات همه بي پايه و اساس است و با قوانين عدم کاربرد تهديد و ارعاب در جذب نيرو مغايرت دارد.

شبکه سي بي اس افزود البته افسر متهم در اين خصوص از کار برکنار شده است .اما اين اولين باري نيست که چنين تاکتيک هاي غيراخلاقي براي جذب نيرو در ارتش آمريکا استفاده مي شود. پيش از اين نيز چنين مواردي گزارش شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/3737
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است