يک شنبه 8 مهر 1403

هشدار به شهردار تهران درمورد ابهامات

  تاريخ:بيست و سوم دی 1388 ساعت 14:36   |     کد : 33359   |     مشاهده: 703

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران از عملکرد شهرداری در بخش‌های مختلف ابهاماتی دارد و باید شهردار تهران و معاونان وی در جلسه علنی شورای شهر جهت پاسخگویی حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حسن بیادی روز سه شنبه در دویست‌وپنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مصوبه شورای شهر درممنوعیت اجرای پروژه های جدید اظهارداشت: اکنون ابهاماتی در خصوص اجرای طرح های مختلف از سوی شهرداری تهران مطرح است که باید با حضور شهردار بر طرف شود.

وی تاکید کرد: چنانکه شهرداری لایحه‌ای را به شورا ارائه می‌دهد و انتظار تصویب سریع آن را دارد، اجرای مصوبات شورا نیز یک درخواست متقابل از شهرداری است.

بیادی به گزارش عملکرد مالی شهرداری تهران در 9 ماهه امسال اشاره کرد و گفت:‌ در گزارش‌های قبلی قرائت شده در صحن علنی شورای شهر نیز سوالات و ابهاماتی در شورای شهر مطرح شد که پاسخی به اعضای شورا داده نشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، از رئیس شورای خواست تا رونوشت و نمونه‌ای از این گزارش را قبل از قرائت در شورا برای شهرداری تهران ارسال کند، تا شهرداری بتواند پاسخی به موارد مبهم در شورای شهر ارائه کند.

بیادی با بیان اینکه نباید در شورای شهر، اعضای شورا یک‌طرفه مسائل را مطرح کنند بلکه باید نواقص مطرح و در مورد شفاف‌سازی شود گفت: با حضور شهردار و یا حداقل معاونانش بسیاری از ابهامات خاتمه می‌یابد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/33359
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است